خبرگزاری کار ایران

سردارزاده عنوان کرد:

کشف ۸۰ مورد تخلف در بازرسی از بازارهای کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۶۰۷۱۹

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: از 20 آبان لغایت 26 آبان سال جاری ۸۰ مورد تخلف در بازرسی از واحدهای صنفی و غیرصنفی کردستان صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، فرزاد سردارزاده با بیان اینکه در مجموع ۲ هزار و ۱۵۸ مورد بازرسی از واحد های صنفی و غیر  صنفی کردستان صورت گرفته است، افزود: کشف 80 مورد تخلف در این بازرسی‌ها و ثبت 35 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی از اقدامات انجام شده طی هفته جاری است.

وی اظهار داشت: عمده این تخلفات گران‌فروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده‌ها در مجموع 204 میلیون و 97 هزار و 345 ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 66 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 22 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردارزاده در پایان یادآور شد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز