خبرگزاری کار ایران

لزوم استفاده از نخبگان برای ارتقای کارآمدی سیستم اداری

asdasd
کد خبر : ۵۶۱۸۱۳

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان گفت: برای ارتقای کارآمدی و بهره‌وری سیستم اداری استفاده از نظریات نخبگان جامعه ضروری است.

به گزارش ایلنا، بهرام نصراللهی‌زاده در چهارمین همایش ملی فرهنگ سازمانی و منابع انسانی که با حضور اساتید برجسته علم مدیریت ایران در سنندج برگزارشد، گفت:  بخش دولتی در کشور ما بزرگ و دارای مسئولیت‌های گسترده است وهمین یکی از دلایل ناکارآمدی آن محسوب می شود.

وی عنوان کرد: در برنامه ششم توسعه رشد اقتصادی کشور ۸ درصد درنظر گرفته شده که حدود ۲.۸ درصد آن به بهره‌وری اختصاص پیدا کرده‌است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مصادیق اصلی بهره‌وری، کارآمدی سیستم مدیریتی و نیروی انسانی است، بیان کرد: متاسفانه در نظام اداری آن‌گونه که باید به سرمایه انسانی سازمان‌ها توجه نشده‌است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان ادامه داد:می‌طلبد از اندیشه، فکر و خلاقیت نیروی انسانی در راستای کارآمدی و ارتقای بهره وری سازمانی استفاده بهینه شود.

نصراللهی زاده اضافه کرد: در سیستم اداری نیازمند سازمان های مشارکت محور با کارکنانی دخیل در امر سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان اظهارداشت: برای رفع مشکلات مربوط به سیستم اداری نیازمند بهره مندی از اندیشه و دیدگاه های فرهیختگان ونخبگان جامعه هستیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز