خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان های کردستان مطرح کرد:

اصلاح و تربیت زندانیان نیازمند تفکر بسیجی است

asdasd
کد خبر : ۵۶۲۹۰۰

مدیرکل زندان های کردستان با بیان اینکه اصلاح وتربیت زندانیان نیازمند تفکر بسیجی است،گفت: باید بسیجی وار خدمت نماییم.

به گزارش ایلنا، اسحاق ابراهیمی در جلسه ای که به مناسبت هفته بسیج در سنندج برگزار شد، تقارن هفته بسیج و آغاز ماه ربیع الاول و همچنین پیروزی رزمندگان اسلام بر گروه تکفیری تروریستی داعش را به فال نیک گرفت و گفت: تقارن این مناسبت ها اهمیت اجرای باشکوه ویژه برنامه های هفته بسیج را دوچندان می نماید.  

مدیرکل زندانهای کردستان با بیان این سخن از مقام معظم رهبری که فرمودند «بسیج شجره طیبه است»، بیان داشت: آنچه که باعث شده است بسیج اینچنین تعبیر شود تفکری است که بسیج برای نظام اسلامی به ارمغان آورد.

مدیرکل زندانهای کردستان لازمه به سرمنزل رساندن رسالت زندانها که همان اصلاح و تربیت افراد به خطا رفته ی جامعه می باشد را داشتن روحیه ای بسیجی دانست و در این باره گفت: در میدان زندانبانی اسلامی نیز امروز ما نیازمند این تفکر ارزشمند هستیم.همگان میدانید که اصلاح وتربیت زندانیان کاری بس دشوار و طاقت فرساست و اگر با روحیه و تفکر بسیجی در میدان نباشیم هرگز نمی توانیم به موفقیت دست یابیم. بسیجی در عصر حاضر باید فردی متفکر، خلاق، عالم و توانمند باشد و با ایمان به خدا و تفکر بسیجی و جهادی برای توسعه کمی و کیفی  امورات زندانبانی تلاش نماید و هفته بسیج فرصتی مغتنم برای توسعه این تفکر بسیجی است. میدان امروز جهاد ما میدان پیشترفت و تعالی جامعه اسلامی است و یکی از میدان های پیشرفت، حفظ امنیت و سلامت و پیشگیری  از آسیب های اجتماعی است که سازمان ما دراین حوزه نقشی مهم دارد. تلاش ما برای اصلاح وتربیت زندانیان ، کمک بزرگی در کاهش آسیب های اجتماعی است بنابراین نیازمند است دراین عرصه با تفکر بسیجی وارد عمل شویم و بسیجی وار خدمت نماییم.  

این مقام مسئول در پایان سخنان خود با تاکید بر این موضوع که یک کارمند بسیجی نباید به زمان و مکان مقید باشد، افزود: همانطور که بسیجیان در جنگ تحمیلی و همچنین در دفاع از حرم اهل بیت بدون توجه به زمان و مکان جان خود را در طبق اخلاص نهاده و آماده حضور در میدان نبرد شدند، کارمندان بسیجی نیز باید بدون مقید بودن به زمان و مکان همواره در انجام کارها با روحیه ای جهادی و بسیجی عمل نموده تا موفقیت ها حاصل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز