خبرگزاری کار ایران

معاون شرکت ملی گاز ایران مطرح کرد:

رعایت استانداردها از سوی شرکت ملی گاز در اجرای پروژه‌ها/عملکرد قابل دفاع در مناطق زلزله‌زده

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۰۹۳

معاون برنامه ریزی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: در بازدید از شبکه های گازرسانی مناطق زلزله زده مشخص شد شرکت ملی گاز ایران بالاترین استانداردها را در اجرای پروژه های گازرسانی رعایت کرده است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا مشایخی در بازدید از مناطق زلزله زده کرمانشاه به وضعیت تاسیسات شرکت ملی گاز اشاره کرده و گفت: زمین لرزه اخیر استان کرمانشاه جای بسی تاسف و تاثر را برای ما به جای گذاشت و ضمن تسلیت در گذشت تعدادی از هموطنان غیور و مرزبان استان کرمانشاه از درگاه خداوند متعادل ، صبر و شکیبایی برای بازماندگان این حادثه تاسف بار مسئلت کرد و سپس از آمادگی نیروهای امدادی و نشت یابی شرکت‌های گاز استانی شرکت ملی گاز ایران که در این زمین لرزه با اقدام بموقع و سریع مانع افزایش خسارات بیشتر به تاسیسات شدند تشکر و وضعیت تاسیسات شرکت ملی گاز ایران را در وضعیت مطلوبی توصیف کرد. 

 وی افزود: زمین لرزه 7 و 3 دهم در مقیاس ریشتر که در استان کرمانشاه و به مرکزیت شهر ازگله رخ داد باعث شد تا تمامی امکانات خدمت رسانی با اختلال روبرو شده و مشکلات عدیده ای را برای مردم بوجود آورد . 

مشایخی ادامه داد: این حادثه نه اولین و نه آخرین حادثه است، لذا بایستی برنامه ریزی صحیح و اصولی برای مواقع بحران صورت گیرد و ابزار و تجهیزات به روز رسانی شود تا بتوانیم مطلوب ترین خدمات را به مشترکین ارائه دهیم. 

معاون برنامه ریزی مدیریت گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در ادامه افزود: با بازدید از شبکه های گازرسانی مناطق زلزله زده مشخص شد، شرکت ملی گاز ایران بالاترین استانداردها را در اجرای پروژه‌های گازرسانی رعایت کرده و این امر از مشاهده میزان آسیب های جزیی که به شبکه های گازرسانی وارد شده قابل دفاع است.  

وی تصریح کرد: برقراری جریان گاز در مناطق آسیب دیده بایستی حتما با حضور نماینده سازمان مهندسی صورت گرفته تا سیستم لوله کشی های داخلی تائید و سپس با رعایت سایر موارد ایمنی جریان گاز برقرار گردد. 

مشایخی از فعالیت‌های صورت گرفته در مناطق زلزله زده تشکر کرد و اظهار داشت: بسیار خرسندم که در جمع کارکنان زحمت کش و تلاشگر شرکت ملی گاز ایران حضور داشته و از نزدیک شاهد تلاش و کوشش آنان برای وصل مجدد گاز در مناطق آسیب دیده هستم و از کمک و مساعدت شرکت گاز استان‌های همجوار مثل شرکت گاز استان‌های کردستان، همدان ، اصفهان و ... که با اعزام نیرو و تجهیزات به کمک شرکت گاز استان کرمانشاه شتافته تشکر کرده و قدردان زحمت و تلاش خستگی ناپذیر آنان هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز