خبرگزاری کار ایران

محمد شفیعی خبر داد:

افزایش ۱۵۹ درصدی فروش سوخت در جایگاه مرزی باشماق

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۷۵۹

فرماندار مریوان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۹ میلیون و ۶۰۳ هزار لیتر فروش حاصل از سوخت در جایگاه مرز باشماق به خزانه دولت واریز شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد شفیعی امروز در جلسه کمیسون برنامه‌ریزی  و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سنندج، افزود: کالاهایی که عموما در مرز مریوان به عنوان قاچاق رد و بدل می‌شود در چهار محور مشروبات الکلی، تجهیزات دریافت ماهواره و سوخت و سیگار خلاصه می‌شود.

وی به مکشوفات هشت‌ماهه اقلام مذکور اشاره کرد و اظهار داشت: مشروبات الکلی با ۶۸ درصد، تجهیزات دریافت ماهواره‌ای ۷۴ درصد و نفت و سیگار نیز به ترتیب با ۴۳ و ۹۱ درصد و به ارزش ریالی ۵ میلیارد و ۸۴۵ میلیون نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

شفیعی عنوان کرد: آنچه در حوزه قاچاق در مریوان و بانه و سقز مطرح و نمود دارد، نبود نمایندگی ستاد اجرایی و اموال تملیکی در این مناطق است چنانچه این دو اتفاق محقق و اجرایی شود در کاهش ارباب رجوع و تعیین تکلیف شدن اموال تکلیفی موثر خواهد بود.

فرماندار مریوان در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مقوله فروش سوخت اشاره کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، ۹ میلیون و ۶۰۳ هزار لیتر فروش حاصل از سوخت در جایگاه مرز باشماق به خزانه دولت واریز شده و این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۵۹ درصد رشد را نشان می‌دهد. این درحالی است که در سال گذشته بالغ بر ۳ میلیون و ۷۰۶ هزار لیتر فروش سوخت شکل گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز