خبرگزاری کار ایران

احمد فعله‌گری عنوان کرد:

بهره‌مندی 4 روستای شهرستان بیجار از نعمت گاز طبیعی

asdasd
کد خبر : ۵۶۴۷۶۱

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان گفت: 4 روستای شهرستان بیجار همزمان با آغاز ماه رببع الاول از نعمت گاز طبیعی بهره مند گردیدند.

به گزارش ایلنا، احمد فعله‌گری در آئین بهره برداری از این پروژه با بیان اینکه هدف و استراتژی شرکت گاز برخورداری تمامی روستاهای دارای جمعیت بالای 20 خانوار از این نعمت الهی است، گفت: با گاز دار شدن مجتمع روستایی قزل آغاج  روستاهای «شبرتو»، «قزل آغاج»، «آخکند علیا » و سیرلان  از توابع شهرستان بیجار  گازدار شدند.

فعله گری با اشاره به اینکه برای گازدارکردن این تعداد روستا از منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران هزینه شده است، افزود: برای بهره‌برداری از این مجتمع روستایی بیش از 10 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: با گازدار شدن این مجتمع 126 خانوار روستایی با جمعیتی بالغ بر 370 نفر تحت پوشش گازطبیعی قرار می‌گیرند.

وی گفت: برای بهره مندی منازل مسکونی این 4 روستا از نعمت گاز طبیعی بیش از 16 هزار و 789 متر شبکه پلی اتیلن در اقطار مختلف  و  135 مورد عملک نصب شده است.

وی در ادامه اظهار داشت: با گازدار شدن این 4 روستا تعداد روستاهای گازدار شهرستان بیجار به 133 مورد ارتقاء می یابد .

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان به پروژه های فعال شهرستان بیجار اشاره کرده و گفت: در حال حاضر گازرسانی به  مجتمع‌های روستایی قیطاس با 3 روستا (مشتمل بر روستاهای قیطاس، قزل‌تپه و سلطان‌آباد قزل‌تپه) و  مجتمع روستایی خوش مقام با 5 روستا (خوش‌مقام، جعفرآباد، کوتان، قزل بلاغ و گجه‌گنبد ) و همچنین گازرسانی به 25 واحد صنعتی در این شهرستان در حال اجراء بوده که طی دو هفته آتی 4 روستا و مابقی تا دهه مبارک فجر سال جاری به بهره برداری خواهید رسید.     

شهرستان بیجار که به بام ایران معروف است دارای 28 هزار و 406 مشترک گاز طبیعی در بخش خانگی، صنعتی و تجاری بوده که 8 هزار و 60 مورد آن مشترک روستایی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز