خبرگزاری کار ایران

فرماندار قروه مطرح کرد:

هفته وحدت خنثی‌کننده توطئه‌های نفاق افکنانه دشمنان است

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۵۱۹

فرماندار قروه گفت: هفته وحدت تجلی اتحاد و همبستگی مسلمانان و نمایش همدلی و یکدلی مسلمانان در اقصی نقاط کره خاکی و خنثی کننده توطئه‌های نفاق افکنانه است.

به گزارش ایلنا، پرویز کولانی به مناسبت ماه ربیع الاول و آستانه هفته وحدت در مسجد النبی شهر قروه یکی از مسائل مهم و سیاسی اسلام را وحدت و یکپارچگی مسلمانان دانست و افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) و ائمه اطهار (ع) رمز موفقیت را در اتحاد و یکپارچگی مسلمانان می دانند.

به گفته وی امروز با وجود هجمه ها و دشمنی های متعدد با اسلام و مسلمین همه مسلمانان شیعه و سنی باید به اشتراکات و نکات وحدت آفرین تکیه کنند و همه وظیفه دارند راه هرگونه اختلاف افکنی و تفرقه را ببندند و مانع سوء استفاده دشمنان شوند.

کولانی اضافه کرد: دعوت حق تعالی برای وحدت و همدلی مسلمانان و آزادی‌خواهان عالم و راز ماندگاری اقتدار و استقلال مسلمین و تقویت و ترویج وحدت و یکدلی است.

وی با اشاره به عزت و اقتدار مسلمانان افزود: عزت و اقتدار ایران اسلامی باعث شده است همه دشمنان تسلیم استقامت، وحدت و همدلی ملت ما شوند و امیدواریم که این اقتدار و عزت برآمده از وحدت در سراسر جهان اسلام فراگیر شود.

کولانی با اشاره به اینکه ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است گفت: فرصتی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز