خبرگزاری کار ایران

وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد:

کسب رتبه دوم اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای کردستان در ارزیابی فضای عمومی

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۰۳۴

اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان موفق به کسب رتبه دوم ارزیابی فضای عمومی دستگاه‌های تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در بین ادارات کل آموزش فنی و حرفه ای سراسر کشور شد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای با اعلام این خبر افزود: با توجه به اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مبنی بر اعلام نتایج ارزیابی فضای عمومی ادارات اجرایی تابعه، خوشبختانه این اداره کل با همت و تلاش بی دریغ کارکنان خود توانست با کسب 87/2 امتیاز رتبه دوم کشوری را در میان ادارات کل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در سال 1395 را به خود اختصاص دهد.

سید جمیل احمدی هدف از انجام این ارزیابی را شناسایی تهدیدها و فرصت ها به منظور ارتقا سطح تعاملات و همکاری سازمانهای تابعه در استان ها، ایجاد هم افزایی، تشریک مساعی. ایجاد وحدت رویه و یکپارچگی در فعالیت ها دانست.

وی همچنین انسجام بخشی سازمانهای تابعه، نظارت مستمر سازمانهای نظارتی درونی و برونی و مردم بر عملکرد، مشارکت کارکنان در تصمیم سازی و ارائه پیشنهاد های موثر و راه گشا، گردش صحیح اطلاعات، بهره گیری شایسته از سرمایه های انسانی به سمت تبدیل شدن به وزارتخانه دانش بنیان، پیشرو در خدمتگزاری و کسب رضایت مردم در راستای سیاست ها را دیگر اهداف لحاظ شده ذکر کرد.

گفتنی است در این ارزیابی که در میان 10 دستگاه تابعه وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در سطح استان صورت گرفت اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان موفق به کسب رتبه نخست شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز