خبرگزاری کار ایران

مدیر کل راه و شهرسازی کردستان خبر داد:

توسعه راه‌ها مطالبه جدی مردم کردستان است/ ارتقای وضعیت راه های اصلی استان به بزرگراه

asdasd
کد خبر : ۵۹۴۸۳۲

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اینکه توسعه راه‌های استان از مطالبات جدی مردم است از برنامه‌ریزی و اقدام برای تحقق این امر خبر داد.

به گزارش ایلنا، شهرام ملکی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به نقش انکارناپذیر راه در توسعه همه‌جانبه استان و اینکه یکی از مطالبات جدی مردم، مسئولان و نمایندگان بوده از سال گذشته با برنامه‌ریزی، فعالیت‌هایی را شروع کردیم.

وی اظهار داشت: در این برنامه نگاه ما این بود که وضعیت اصلی راه استان را با اولویت سنندج به مراکز شهرستان‌ها و شهرستان‌های با استان‌های همجوار شمالی، جنوبی به‌صورت بزرگراه ارتقا بدهیم. در کنار این‌ها توجه به حوزه راه روستایی در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار گرفت.

 مدیرکل راه و شهرسازی کردستان عنوان کرد: شرایط برگزاری مناقصه ۸ تا از محورها و کریدورهای اصلی را مطرح کردیم و این ۸ تا محور ابتدا بحث کریدور شمال به جنوب استان بود که از حوزه سقز به سمت دیواندره - سنندج –کامیاران که در این قسمت آن قطعات باقی‌مانده و این مسیر را که سقز به سمت بوکان، ایرانخواه ادامه‌اش به سمت سقز، گردنه ماموخ  نیز به مناقصه گذاشته شده است.

ملکی همچنین گفت: در حوزه سنندج به سمت کامیاران از خروجی سنندج به سمت گردنه درکه، گردنه مروارید و در نهایت هم به سمت گاوشان و ورودی شهر کامیاران نیز جمعا ۷۵ کیلومتر با ۲۵۵ میلیارد تومان توسط شرکت ساخت و توسعه به مناقصه گذاشته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز