خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان مطرح کرد:

بازرسی‌ها در کردستان از مرز 6 هزار و 500 مورد گذشت

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۰۳۷

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: از ابتدای طرح نظارتی ویژه نوروز 97 (13بهمن ماه) لغایت 27 بهمن ماه سال جاری در مجموع 6 هزار و 512 مورد بازرسی در استان انجام گرفته است.

به گزارش ایلنا، محمد دره وزمی با اعلام این مطلب گفت: از 13بهمن لغایت 27 بهمن ماه سال جاری در مجموع 6 هزار و 512 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

وی با بیان کشف 292 مورد تخلف در این بازرسی‌ها خاطر نشان کرد: در این رابطه 239 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

دره وزمی افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده ها در مجموع 718 میلیون و 790 هزارو 489 ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است .

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 296 مورد گزارش مردمی دریافت و در رسیدگی به آنها 91 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دره وزمی با بیان اینکه ما اعتقاد داریم که اصناف و بازاریان کردستان از پاک ترین اقشار جامعه هستند یادآور شد: تعدادی افراد فرصت طلب وجود دارند که برای کسب سود بیشتر خواهان برهم زدن نظم و آرامش بازار هستند که بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با استفاده از توان بازرسان اصناف و افتخاری با قدرت هر بیشتر، سد راه درآمدهای نامشروع این افراد انگشت شمار خواهند شد.

وی در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز