خبرگزاری کار ایران

مدیر شعب بانک کشاورزی:

۷۳ طرح کشاورزی کردستان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

asdasd
کد خبر : ۵۹۵۴۵۵

مدیر شعب بانک کشاورزی گفت: در راستای حفظ و ایجاد اشتغال پایدار؛ از محل سامانه بهین یاب، ۷۳ طرح کشاورزی تسهیلات رونق تولید دریافت کردند.

به گزارش ایلنا، اسعد فهیمی در جلسه شورای هماهنگی سازمان جهاد کشاورزی که با بیان اینکه بیش از ۹۰ درصد از پرداختی های بخش کشاورزی توسط بانک کشاورزی انجام می شود، گفت: در سال جاری ۳۵ هزار و ۴۵۹ مورد پرداختی به مبلغ ۶ هزار میلیارد ریال پرداخت و همچنین در راستای بخشودگی جرائم و دیرکردهای تسهیلات نیز ۷ هزار و ۲۹۶ فقره به مقدار ۲۵۲ میلیاردریال پرداخت شده است. 

وی با اشاره به پرداخت ۳۴۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض در راستای افزایش راندمان آب در مزارع با استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری به کشاورزان کردستانی، گفت: یکی از دغدغه های دولتمردان کاهش صرف هزینه های انرژی است، از این رو بانک کشاورزی با نصب یک نیروگاه خورشیدی مصرف انرژی را به شکل مناسبی کاهش داده است.

فهیمی اظهارداشت: برای انجام کشت پاییزه ۱۲ هزار فقره با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال، و ۳۳ فقره طرح با اعتبار ۵۰ میلیارد ریال از اشتغال فراگیر به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر عامل بانک کشاورزی کردستان عنوان کرد: در سامانه بهین یاب ۷۳ طرح کشاورزی به مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال برای دریافت تسهیلات تعیین تکلیف شده است.

در ادامه رئیس سازمان تعاون روستایی استان کردستان نیز، تکیه بر تولید داخلی با نگاه ویژه بر صادرات را مهمترین راهکار افزایش اشتغال در استان عنوان کرد و گفت: محصولات کشاورزی استان باید در راستای جذب بازار هدف تولید شود.

ذکریایی نژاد یادآور شد: سال گذشته ۵۸ درصد از خرید تضمینی گندم توسط تعاونی روستایی انجام شد که در سال جاری به ۶۶ درصد افزایش یافته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز