خبرگزاری کار ایران

کشف 352 مورد تخلف در بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان

asdasd
کد خبر : ۵۹۷۱۶۴

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از کشف۳۵۲ مورد تخلف در بازرسی از واحد های صنفی و غیرصنفی از تاریخ ۱۳بهمن لغایت ۴ اسفند ماه سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد دره وزمی با بیان اینکه از 13 بهمن لغایت 4 اسفند ماه سال جاری از طریق اداره صنعت، معدن و تجارت۴۱۱ مورد گزارش مردمی دریافت شده است، گفت: طی این مدت در مجموع 8 هزار و 579 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

وی با بیان کشف 352 مورد تخلف در این بازرسی ها خاطر نشان ساخت، در این رابطه 288 فقره پرونده برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

دره وزمی افزود: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت است که در این پرونده ها در مجموع یک میلیاردو 47 میلیون و 212 هزار و 439 ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 411مورد گزارش مردمی دریافت ودر رسیدگی به آنها 137مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دره وزمی در پایان یادآور شد: شهروندان محترم می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش نمایند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز