خبرگزاری کار ایران

مسئول نظارت بر کانون‌های مساجد کردستان خبر داد:

523 کانون فرهنگی - هنری مساجد در کردستان متولی اجرای طرح فراغت

asdasd
کد خبر : ۵۹۹۸۷۶

مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر کانون‌های مساجد کردستان از اجرای طرح غنی‌سازی اوقات فراغت در سطح 523 پایگاه فرهنگی هنری مساجد در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کامل گلباغی روز شنبه در نشست با اهالی رسانه کردستان با بیان اینکه در بازه زمانی پنج ساله قریب به 541 کانون فرهنگی و هنری و البته کتابخانه ای در سطح مساجد استان تشکیل شده است، افزود: از این تعداد 38 باب کانون و کتابخانه جدید ایجاد و راه اندازی شده و مقرر شد با افزودن 20 باب کانون دیگر نیز این میزان به 562 مورد ارتقا یابد.

وی توزیع کتاب مناسب در کتابخانه های مساجد اعم از جدید و قدیم را 214 عنوان برشمرد و گفت: چنین رویکردی از سیاست های کلی و راهبردی دبیرخانه در سال جاری بوده است.

گلباغی از اجرای طرح غنی سازی اوقات فراغت در سطح 523 پایگاه فرهنگی هنری مساجد در استان خبر داد و گفت: حداقل در هر کانون 2 کلاس تحت نظر یک هزار و 46 مربی خبره مساجد به بیش از 24 هزار نفر در سطح شهر و روستا آموزش می دهند.

مسئول دبیرخانه هیات نظارت بر کانون های مساجد کردستان عنوان کرد: اجرای طرح تلاوت نور در 54 مرکز در سراسر استان به طور مستمر، اجرای طرح قرآنی 1451 ویژه حفظ و تفسیر سوره های« تبارک» و «واقعه» و ارتقای فرهنگ عمومی و مقابله با تهاجم فرهنگی نیز از دیگر راهبردهای کلی و عمومی کانون مساجد در سال جاری به شمار می رود.

گلباغی اصول حاکم بر جهت گیریها را در مساجد اینگونه شرح می دهد: مسجد محوری به عنوان اولویت نخست و تربیت محوری و جوان گرایی نیز به عنوان دیگر محور با ارزش مهم ارزیابی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز