خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار :

نوروز ، فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری کردستان است

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۶۷۷

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: توسعه حق کردستان است واین استانی جایی امن برای سرمایه‌گذاری است و نوروز فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری است.

به گزارش ایلنا، امیر قادری در آیین افتتاح طرح ایمنی و سلامت مسافران نوروزی در محل پلیس راه همدان، اظهار کرد: در ایام عید آنچه مهم است ایمن بودن سفر و سلامت شهروندانی است که مبادرت به سفر می کنند.

وی افزود: باید تلاش کنیم هیچ تصادفی در محورهای مواصلاتی استان رخ ندهد. این امر نیز  با تلاش‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای، هلال احمر و بویژه پرسنل پلیس راه در سطح جاده های استان  محقق می شود.

معاون عمرانی استاندار کردستان افزود: باید شرایطی فراهم شود تا مسافران ورودی به استان خاطرات خوبی را از این کردستان با خود به ارمغان ببرند؛ چراکه مردم  کردستانی‌ها به میهمان نوازی شهره‌اند .

 قادری افزود: در عین حال رقابتی میان استان‌های کشور نیز وجود دارد؛ هر استانی که برنامه منظمی داشته و شرایط بهتری برای مسافران فراهم کند، از رونق اقتصاد گردشگری بهره بیشتری خواهد برد و لذا باید تلاش شود تا این شرایط در کردستان هم مهیا شود.

وی با یادآوری برگزاری دو جلسه اخیر ستاد اجرایی خدمات سفر در استان از آمادگی همه دستگاه های عضو این ستاد خبر داد و تأکید کرد: آمار مسافران ورودی به استان باید تنها از طریق دبیرخانه ستاد یعنی اداره کل میراث فرهنگی اطلاع رسانی شود و از کارهای موازی توسط دستگاه های مختلف پرهیز شود.

 قادری در پایان این مراسم به صورت نمادین میثاق نامه کمپین ملی نه به تصادفات را امضا کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز