خبرگزاری کار ایران

فعالیت ۵۶ پایگاه امداد جاده‌ای کردستان در نوروز ۹۷

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۷۴۲

مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان گفت: ۵۶ پایگاه امداد جاده ای از سوی جمعیت هلال احمر کردستان در ایام تعطیلات نوروزی به صورت ثابت، سیار و موقت در مسیرهای اصلی در این استان در حال فعالیت و خدمت رسانی به مردم هستند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، حسن خدابنده لو روز دوشنبه در نشست با اهالی رسانه کردستان، از آمادگی ارایه خدمات جمعیت هلال احمر به مسافرین در این ایام خبر داد و گفت: این سازمان هر سال با اجرای دو طرح ملی خدمات ویژه ای را به مسافران ارایه می دهد.

وی طرح امداد و نجات نوروزی را یکی از طرح های اجرایی این ایام دانست و گفت: این طرح در سطح جاده‌های استان جهت پوشش جاده ای همراه با سازمان های همکار برگزار می شود.

خدابنده لو عنوان کرد: روزانه قریب به ۲۰۰ نجاتگر و امدادگر از ۲۵ اسفند امسال تا ۱۵ فروردین ماه سال آینده در قالب ۳۱ پایگاه ثابت و سیار و پشتیبان نیز جهت ارایه خدمات به مسافران در طرح فوق همکاری می کنند.

مدیر عامل هلال احمر کردستان طرح راهنمای ایمنی و سلامت مسافران نوروزی را دومین طرح در حال اجرا دانست و افزود: در این طرح عمدتا خدمات اطلاع رسانی از حیث بروشور و نقشه و کروکی و نیز آموزش های لازم به مسافران ارائه و توزیع می شود.

خدابنده لو ادامه داد: در این راستا ۲۵ پایگاه جوانان به صورت داوطلبانه در ایام نوروز فعال و حضور مستمر دارند.

وی خاطر نشان کرد: جمعا در دو طرح مذکور ۶ هزار نفر از اعضای هلال احمر و جوانان و امدادگران در قالب ۵۶ پایگاه طی ۲۰ روز در اجرای طرح مشارکت فعالیت می کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز