خبرگزاری کار ایران

بهمن مرادنیا مطرح کرد:

شناسایی باندهای قاچاق راهکار مبارزه با مواد مخدر/ متلاشی شدن ۵۴ باند قاچاق در کردستان

asdasd
کد خبر : ۶۰۵۷۹۱

استاندار کردستان گفت: کارسازترین رویه در مبارزه با مواد مخدر، شناسایی باندهای قاچاق است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهمن مرادنیا امروز در جلسه اصلی کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کردستان با بیان اینکه بیشترین آسیب و صدمه به بدنه اقتصاد کشور از حیث قاچاق کالا و ارز است، افزود: چنین پدیده‌ای تبعات ملموسی را در جامعه بر جای گذاشته است از این رو کوشش و برنامه ریزی برای مقابله با این امر ضروری و بلکه حیاتی است.

وی مهار این معضل را مهم دانست و اظهار داشت: عمده دلیل نوسان قیمت ارز به خروج بی‌رویه و بدون محاسبه ارز از مرزهای کشور مربوط می‌شود بنابراین اتخاذ تمهیدات در این حیطه همت همه دستگاه‌های اجرایی را می‌طلبد.

مرادنیا عنوان کرد: زمانی می‌توان با قاچاق مبارزه و آن را مهار کنیم که باندهای کلان را شناسایی کنیم و اولویت‌های بعدی را به ممانعت از ورود کالا های ممنوعه معطوف کنیم.

در ادامه رئیس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان به عملکرد یک‌ساله این سازمان نیز گریزی زد و گفت: سال‌جاری ۵۴ باند قاچاق متلاشی شد که نسبت به مدت کشابه سال پیش ۲ درصد رشد داشته است.

رضا میرزایی ادامه داد: قریب به ۴۵۷ هزار بطر مشروبات الکلی در استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال پیش یک‌درصد رشد نشان می دهد.

وی کشف بیش از پنجاه و پنج میلیون نخ سیگار، ۳۵ هزار و ۲۹۲ دستگاه موبایل، بیش از ۱۱ میلیون مواد محترقه و ۱۰ هزار و ۳۸۹ کیلوگرم چای را از جمله کالاهای مکشوفه امسال ذکر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز