خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

پیشگیری و مقابله با اعتیاد از طریق عزم ملی میسر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۱۳۰

استاندار کردستان گفت: پیشگیری و مقابله با اعتیاد با جزم کردن عزم ملی امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهمن مرادنیا روز سه‌شنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان این معضل را مبنای بسیاری از آسیب‌های اجتماعی دانست و گفت: به‌رغم پیاده کردن طرح و پژوهش‌های فراوان و برگزاری جلسه چاره و نتیجه‌ای ثمربخش در این خصوص روی نداده است.

وی با بیان اینکه ۳۰ دستگاه اجرایی در کشور متولی مبارزه با معضل مواد مخدر هستند، افزود: حل چنین چالشی با تامین اعتبار و عزم ملی دستگاه‌های مربوطه برای یافتن نواقص کار امکان‌پذیر است.

مرادنیا عنوان کرد: تشکیل سلسله نشست و جلسه های مختلف آسیب بزرگی برای دستگاه‌های اجرایی تلقی می‌شود چراکه خروجی قابل قبولی را در بر نمی‌گیرد.

استاندار کردستان ورود دستگاه‌های اثر گذار در پیشگیری و کاهش معضل مواد مخدر را مفید به فایده خواند و افزود: رسانه و بعضا صداوسیما با حجم مخاطبان فرارویش و آموزش و پرورش و حوزه ورزش و جوانان نیز با تخصیص اعتبار نقش مهمی در کاهش این معضل ایفا می کنند.

مرادنیا همچنین گفت: همیشه بر اولویت پیشگیرى نسبت به درمان تاکید شده اما همچنان بیشتر هزینه ها در بخش درمان هزینه مى‌شود در صورتى که اگر در حوزه های مذکور بیشتر سرمایه‌گذارى کنیم گام بلندى در پیشگیرى است.

وى بر لزوم برنامه‌ریزى و تهیه گزارش عملکردها به صورت فصلى و شناسایى نقاط ضعف در راستاى اخذ نتیجه مطلوب، از سوى دستگاه‌هاى مختلف استان تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز