خبرگزاری کار ایران

قلعه شاخانی خبر داد:

کارگروه ساماندهی آگهی‌های ثبتی در کردستان تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۲۳۸۳۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از تشکیل کارگروه ساماندهی آگهی‌های ثبتی، خبر داد و گفت: با تشکیل این کارگروه توزیع آگهی‌های ثبتی مطبوعات کردستان ساماندهی می‌شود.

به گزارش ایلنا، جلال قلعه شاخانی اظهار کرد: کارگروه ساماندهی آگهی‌های ثبتی با حضور رئیس خانه مطبوعات و انجمن صنفی مطبوعات محلی استان با هدف ساماندهی و رفع مشکلات حوزه توزیع اگهی‌های ثبتی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل می‌شود.

وی با بیان اینکه این کار گروه فعالیت خود را از اول خرداد سال‌جاری آغاز می‌کند، افزود: کار گروه ساماندهی توزیع آگهی‌های ثبتی در راستای برقراری عدالت صنفی، حمایت از نشریات محلی و شفافیت بیشتر، برابر با چهارچوب دستورالعمل توزیع آگهی ها وزارت متبوع عمل خواهد کرد.

قلعه شاخانی، رعایت دقیق تر دستورالعمل توزیع آگهی های ثبتی را مهمترین هدف این کار گروه اعلام کرد و افزود: در این گروه پیش بینی شده است شرایط و شاخص های کاربردی برای توزیع متناسب آگهی های ثبتی اتخاذ شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خاطرنشان کرد: با فعالیت این کار گروه توزیع آگهی‌های ثبتی استان به صورت ماهیانه در پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان درج و منعکس خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز