خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بنیاد مسکن کردستان مطرح کرد:

بازسازی ۷ هزار واحد مسکونی در ثلاث باباجانی

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۸۸۶

مدیرکل بنیاد مسکن کردستان گفت: کار تعمیر و بازسازی شش هزار و ۹۹۴ واحد مسکونی آسیب دیده از زلزله آبان ماه سال گذشته در شهرستان ثلاث باباجانی به اتمام رسید.

به گزارش ایلنا، رضا قادری با بیان این مطلب گفت: از این تعداد واحد مسکونی بازسازی شده، چهار هزار و ۴۷۴ واحد شهری و دو هزار و ۵۲۰ واحد نیز در مناطق روستایی این شهرستان قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه کار بازسازی یک هزار و ۴۱۲ واحد مسکونی این شهرستان هنوز باقی مانده است، گفت: قرار است در مجموع هشت هزار و ۴۰۶ واحد مسکونی در این شهرستان توسط بنیاد مسکن کُردستان تعمیر و بازسازی شود.

قادری عنوان کرد: تاکنون ۷۱۹ واحد تجاری در ثلاث باباجانی نیز تعمیر و عملیات بازسازی ۸۰۴ واحد تجاری دیگر آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تعداد روستا‌های ارزیابی شده برای بازسازی در شهرستان ثلاث باباجانی ۲۰۲ مورد است، افزود: ۲۱ مورد از این روستا‌ها بالای ۵۰ درصد تخریب شده اند.

گفتنی است؛ بنیاد مسکن کُردستان به عنوان دستگاه معین برای بازسازی واحد‌های مسکونی خسارت دیده از زلزله آبان ماه سال گذشته شهرستان ثلاث باباجانی در ۲ شهر تازه آباد و ازگله و ۱۴۸ روستای این شهرستان تعیین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز