خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد کردستان مطرح کرد:

پرداخت ۸ میلیارد تومان فطریه توسط کردستانی‌ها / اطعام ۱۳۷ هزار نیازمند

asdasd
کد خبر : ۶۳۵۵۰۴

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان گفت: مردم خیر استان کردستان از طریق کمیته امداد هشت میلیارد و ۳۴ میلیون تومان فطریه به نیازمندان پرداخت کردند.

به گزارش ایلنا، محمد رسول شیخی زاده با بیان اینکه مردم خیر این استان هشت میلیارد و ۳۴ میلیون تومان زکات فطریه از طریق این نهاد پرداخت کردند، گفت: تمامی مبلغ جمع‌آوری‌شده فطریه با نظارت امامان جماعت و هیات‌امنا مساجد و معتمدین در همان محل جمع‌آوری‌شده در بین نیازمندان توزیع شد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان زکات فطریه در سطح استان کردستان جمع‌آوری شد، افزود: با افزایش مبلغ فطریه سال جاری شاهد رشد ۲۹ درصدی نسبت به سال گذشته و رشد مثبت ۴۲ درصدی تعهد انجام شده سال جاری بوده‌ایم.

مدیرکل کمیته امداد استان کردستان همچنین با اشاره به برنامه‌های اجراشده کمک به نیازمندان در ماه مبارک رمضان توسط این نهاد گفت: ۱۳۷ هزار نفر از نیازمندان و مددجویان این نهاد با مشارکت خیران در قالب غذای گرم و جیره خشک اطعام شدند که برای اطعام این تعداد یک میلیارد و ۶۴۷ میلیون تومان از محل کمک های خیران هزینه شد.

وی بابیان اینکه اجرای طرح مفتاح الجنه و دیدار با نیازمندان از دیگر برنامه‌های ماه رمضان بود که در این برنامه نیز از دو هزار و ۳۷۳ خانوار با حضور خیران و مدیران سازمان‌ها، ادارات و ارگان‌های مختلف صورت گرفت، ادامه داد: در این سرکشی ضمن بررسی مشکلات این خانوارها ۳۶۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی، سبد مواد غذایی و کالا به این خانوارها اهدا شد.

شیخی زاده افزود: خوشبختانه با مشارکت و همکاری خیران و مردم نوع دوست استان کردستان شاهد رشد چشمگیری در کلیه برنامه های ماه مبارک رمضان و کمک به نیازمندان از طریق این نهاد بوده ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز