خبرگزاری کار ایران

به مدت دو روز؛

آیت الله هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه سفر می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۹۴۰

به‌مناسبت سی‌ و دومین سالگرد شهادت آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی مراسمی با سخنرانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

ایلنا: آیت الله هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام سفر دو روزه ای به استان کرمانشاه خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، فرزند چهارمین شهید محراب، آیت الله اشرفی اصفهانی در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: به‌مناسبت سی‌ و دومین سالگرد شهادت آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی مراسمی با سخنرانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمد اشرفی‌اصفهانی افزود: حدود ۱۲ سال گذشته، کنگره بیستمین سالگرد شهادت شهید محراب به‌میزبانی کرمانشاه با سخنرانی هاشمی‌رفسنجانی، با حضور مردم و همه نمایندگان مراجع تقلید و شخصیت‌های بزرگ از سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه آیت الله هاشمی در این سفر با مردم استان دیدار عمومی نیز خواهند داشت، گفت: مکان دیدار عمومی هنوز مشخص نیست و باید پس از پیشنهاد و در نظر گرفتن همه جوانب این مکان تعیین می‌شود و به اطلاع می‌رسد.

اشرفی اصفهانی افزود: در این سفر مردم مطالباتی خواهند داشت که می‌توانند از این طریق به‌گوش رئیس‌جمهور خود برسانند و در سفر وی به‌کرمانشاه چندتن از وزرای دولت به همراه هاشمی خواهند بود.

گفتنی است که آیت الله هاشمی بعد از این مراسم به استان ایلام سفر خواهند کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز