خبرگزاری کار ایران

دانشکده " پرستاری " سنقر راه‌اندازی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۴۴۳

دانشکده " پرستاری " شهرستان سنقر بزودی راه‌اندازی می‌شود.

ایلنا: رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: موافقت اصولی راه اندازی دانشکده پرستاری سنقر اخذ شده و اگر بورد پرستاری نتیجه نهایی را اعلام کند، از بهمن ماه دانشجو پذیرفته می‌شود.

به گزارش ایلنا از سنقر، دکتر حسین اشتریان گفت: با توجه به نیاز کنونی به رشته پرستاری، دانشگاه علوم پزشکی همت خود را بکار گرفته که دانشکده پرستاری سنقر را راه اندازی کند تا با پذیرش بیشتر دانشجو در این رشته، بتواند کمکی به بخش سلامت جامعه کند.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: با پیگیری دانشکده پرستاری و مامایی و حمایت ریاست دانشگاه و معاونت آموزشی، موافقت اصولی رشته مشاوره مامایی در مقطع کار‌شناسی ارشد اخذ و اولین مرحله پذیرش دانشجو عملی شد.

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، اضافه کرد: سیاست و هدف اصلی این دانشکده ارتقاء تحصیلات تکمیلی است که اکنون ۵۰ نفر دانشجو در این مقطع و در رشته‌های مراقبت پرستاری ویژه و مشاوره مامایی در حال تحصیل هستند.

اشتریان ادامه تحصیل مربیان در مقطع P. H. D را از دیگر اهداف دانشکده برشمرد و گفت: اکنون پنج نفر از مربیان دانشکده در رشته‌های پرستاری، آمار و بهداشت باروری در دانشگاه‌های داخل و خارج از کشور درحال تحصیل هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز