خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

عزیزی جریان خاصی را در حوزه ادبیات پدید آورده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۵۵

احمد عزیزی از شعرای خوب و ارزشی است و شعر او از صور خیال برجسته ای برخوردار بود و جریان خاصی را در حوزه ادبیات پدید آورده است.

ایلنا: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه به همراه جمعی از مسئولان و پیشکسوتان فرهنگی از احمد عزیزی در بیمارستان امام رضا عیادت کرد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، در این دیدار، ابراهیم رحیمی زنگنه تاکید کرد: عزیزی چهره برجسته شعر کشور است و باید برای بزرگداشت شخصیت وی کنگره ای در گستره ملی برگزار شود.

وی گفت: امیدوارم همانطور که پزشکان از بالارفتن سطح هوشیاری او خبر می دهند این روند تا بهبود کامل احمد عزیزی ادامه پیدا کند و ما شاهد سرایش اشعار منحصر به فرد او باشیم که این آرزوی قلبی ماست.

رحیمی افزود: آثار عزیزی ویژگی های خاص خودش را دارد و اوج احساسات او به ائمه اطهار در مثنوی هایش به انسان قابل انتقال است.

وی اظهار داشت: استان کرمانشاه دارای چهره های برجسته فرهنگی و هنری بوده و به همین دلیل این استان نقش بسزایی در فرهنگ، هنر و ادبیات ایران اسلامی داشته است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز در این مراسم گفت: امیدوارم عزیزی که همه ما او را دوست داریم و این بیماری طولانی او برای ما هم نارحت کننده است بزودی بهبود کامل یابد و ما نیز برای سلامتی او دعا می کنیم.

رضا موزونی ادامه داد: احمد عزیزی از شاعرانی است که اشعارش خاص خود اوست و دایره واژگانی که به کار می برد گسترده و قابل تحسین است.

احمد عزیزی شاعر انقلاب و اهل بیت(ع)، از ۲۶ اسفند ماه سال ۸۷ به علت کاهش سطح هوشیاری ناشی از تشنج، بیماری قلبی و کلیوی در بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه بستری است.

مقام معظم رهبری در حاشیه دیدار شعرا با ایشان وقتی صحبت از احمد عزیزی شد، فرمودند: خدا إن شاءالله عزیزی را شفا بدهد، یک غصه ای شده در دل ما ماجرای عزیزی.

احمد عزیزی دارای آثار ارزشمندی همچون شرجی آواز، نافله ناز، خوابنامه و باغ تناسخ، ترجمه زخم، باران پروانه، رودخانه رویا و ملکوت تکلم و سیل گل سرخ و کفش های مکاشفه است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز