خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهرکرمانشاه:

حفاری در فصل باران تنها به تخریب معابر شهر می‌انجامد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۰۴

از آنجایی که اکثرا اعتبارات در مهر و آبان ابلاغ می‌شود درست همزمان با شروع فصل بارندگی هرگونه حفاری در این زمان تنها به تخریب معابر شهر می‌انجامد.

ایلنا: رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه در جلسه همگرایی و هم اندیشی شهرداری با دستگاه‌های اجرایی، با بیان اینکه دستیابی به شهری مطلوب و توسعه یافته نیازمند ایجاد هماهنگی بیشتر مدیریت شهری با ادارات و سازمان‌های خدمات رسان است، گفت: تشکیل اینگونه جلسات راهکار مناسبی برای رفع مشکلات شهر و ارایه خدمات بهینه به شهروندان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، خسرو زرافشانی افزود: در این جلسات قصد داریم با تعامل بیشتر با سازمان‌ها و نهادهای خدمات رسان، مشکلات و معضلات موجود در شهر را مرتفع سازیم.

وی افزود: ساماندهی حفاری‌ها و ایجاد هماهنگی با شرکت‌های حفار و خدمات رسان می‌تواند ضمن ساماندهی و کاهش مشکلات تردد که بعضاً بدون ایمن سازی و اطلاع رسانی صورت می‌گیرد، از بروز حوادثناگوار بکاهد و در ارتقاء بهداشت و سلامت شهروندان موثر باشد.

زرافشانی افزود: ناهماهنگی احداثشبکه‌های آب و فاضلاب، کانال ‌های گاز و کابل‌های برق و مخابرات، با اقدامات عمرانی شهرداری مشکلاتی را برای تحقق ارایه خدمات بهینه به شهروندان ایجاد می‌کند و امیدواریم در یک فضای دوستانه و صمیمی بتوانیم مشکلات و معضلات شهر را حل و فصل کنیم.

رئیس چهارمین دوره شورای اسلامی شهر کرمانشاه، با اشاره به تشکیل کمیسیون‌های تخصصی در شورا با هدف رفع مشکلات شهر گفت: از این پس کمیسیون‌های تخصصی و مرتبط با حوزه‌های مختلف شهری، در طرح مصوبات و برنامه ریزیهای خود از حضور مدیران و کار‌شناسان و نخبگان استفاده خواهد کرد.

زرافشانی گفت: از آنجایی که اکثرا اعتبارات در مهر و آبان ابلاغ می‌شود درست همزمان با شروع فصل بارندگی هرگونه حفاری در این زمان تنها به تخریب معابر شهر می‌انجامد و تبعات طولانی مدت آن به دلیل اینکه در این فصل اقدامات ترمیمی را نمی‌توان انجام داد، شهروندان را با مشکلات زیادی مواجه می‌کند.

وی هچنین به گسترده بودن بستر فعالیت شهرداری اشاره کرد خواستار تسریع ترمیم حفاری‌ها وهماهنگی و تعامل بیشتر بین دستگاه‌های خدمات رسان با شهرداری کرمانشاه شد.

در نشست مشترک بین شهرداری و دستگاه های خدمات رسان کرمانشاه، علاوه بر خسرو زرافشانی رئیس شورای شهر کرمانشاه، جواد جعفری(سخنگوی شورا)، سیداحسان احسانی، رضا زین الدین، رضاحیدریان، کامبیزغلامی، جبارگوهری، سالار احمدزاده، حسن مرادقلی نیزحضور داشتند که به ایراد سخن و ارائه پیشنهاداتی پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز