خبرگزاری کار ایران

کلینیک " مادر " دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۶۲

کلینیک ویژه شماره دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بنام " مادر " افتتاح و به بهرداری رسید.

ایلنا: رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه صبح امروز در مراسم افتتاح کلینیک «مادر» گفت: برای رفاه حال مردم، این دانشگاه درصدد است تا در نقاط مختلف شهر نسبت به راه اندازی کلینیک‌های ویژه اقدام کند تا هم موجب کاهش تردد در نقاط مرکزی شهر و هم مایه سهولت دسترسی مردم شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمدرضا نیکبخت افزود: این دانشگاه، به دنبال راه اندازی کلینیک مهدیه و کلینیک شماره ۲ دانشگاه در خیابان کسری، کلینیک ویژه شماره سه را در منطقه ۲۲ بهمن راه اندازی کرده است.

وی گفت: در کلینیک تخصصی و فوق تخصصی شماره ۳ که با نام «مادر» نامگذاری شده است، در نخستین گام پزشکان فوق تخصص و متخصص قلب و عروق، داخلی، جراحی پلاستیک و ترمیمی، ارتوپدی و جراحی مفاصل، زنان و زایمان، روان پزشکی و گروه کار‌شناسی روان‌شناسی به مراجعان ارائه خدمت می‌کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه با اشاره به اینکه خدمات این کلینیک با تعرفه دولتی ارائه می‌شود، افزود: بیماران می‌توانند عصر‌ها از ساعت ۳ تا ۸ در این مرکز دانشگاهی که با حضور اعضای هیات علمی دانشگاه اداره می‌شود، پذیرش و مورد معالجه قرار گیرند.

وی در پایان با اشاره به اینکه کلینیک مادر با مشارکت بخش خصوصی راه اندازی شده است، اعلام آمادگی کرد تا با مشارکت شهروندان در نقاط دیگر شهر کرمانشاه مراکزی مشابه راه اندازی شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز