خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه:

دستگاه قضائی لحظه‌ای برای ایجاد امنیت مردم غفلت نمی‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۹۱۴

به مردم اطمینان داد که دستگاه قضائی لحظه‌ای برای ایجاد امنیت مردم و اجرای عدالت غفلت نمی‌کند.

ایلنا: دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در دیدار با مردم محله جعفر آباد در مسجد امام جعفر صادق(ع) گفت: در راستای تامین امنیت تلاش شده که با مجرمین اجتماعی برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد تا این گونه افراد بدانند در صورت ارتکاب جرم دستگاه قضایی به شدید‌ترین شیوه با آن‌ها برخورد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، مجتبی ملکی افزود: اگر امروز در جامعه ما نظام اسلامی برقرار است این مهم به برکت خون شهدای زیادی است که در این راه جان خود را فدا کرده‌اند، بنابراین بر ما لازم است که حرمت خون آن‌ها را حفظ کنیم و محیطی امن را برای مردم در زیر سایه نظام اسلامی فراهم آوریم.

مدعی العموم کرمانشاه تاکید کرد: با دعوت از مسئولین نهاد‌ها و ارگان‌های استان و برگزاری جلسات متعدد بر آن شدیم که قبل از اینکه جرمی اتفاق بیفتد، منافذ جرم خیز بسته شود و به نوعی پیشگیری از وقوع جرم کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه به مردم اطمینان داد که دستگاه قضائی لحظه‌ای برای ایجاد امنیت مردم و اجرای عدالت غفلت نمی‌کند و اظهار امیدواری کرد که به جایی برسیم مردم در کمال احساس امنیت زندگی کنند و شاهد هیچ اتفاق ناگواری در سطح استان و کشور نباشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز