خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

کمبود تسهیلات از مشکلات تعاونی‌های استان کرمانشاه است

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۲۱۷

یکی از مشکلات تعاونی‌ها کمبود تسهیلات در این بخش بود و راهکار ما برای رفع این مشکل استفاده از ظرفیت کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان کرمانشاه است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: در همایش یک روزه روسای ادارات، کار‌شناسان حوزه تعاون افزود: تعاونی یکی از مناسب‌ترین الگوهای اشتغال است و بایستی در این زمینه از ظرفیت بخش‌های مختلف اقتصادی اعم از صنعت، خدمات و کشاورزی بهره گرفت.

به گزارش ایلنا، سهراب براندیشه با اشاره به سهم ۲۵ درصدی تعاون در اقتصاد کشور گفت: برای تحقق این امر تشکیل توسعه و نظارت بر تعاونی‌ها در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم با وجود کار‌شناسان مجرب بتوانیم به اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی در ادامه به نامگذاری سال به نام حماسه سیاسی، حماسه اقتصادی گفت: تعاون یکی از راه‌های تحقق حماسه اقتصادی است و با روحیه تعاون، همدلی و همفکری می‌توان به اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی کشور کمک کرد.

وی با اشاره به عارضه یابی صورت گرفته در بخش تعاون در استان کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مشکلات تعاونی‌ها کمبود تسهیلات در این بخش بود و راهکار ما برای رفع این مشکل استفاده از ظرفیت کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان بوده که توانسته‌ایم در دو سال گذشته تعداد ۱۵۸ تعاونی با مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری پذیرش کنیم.

وی افزود: مبلغ ۴۷ میلیارد تومان تسهیلات برای تعاونی‌ها در کارگروه مصوب شده که ۳۵ میلیارد تومان آن به تعاونی‌ها پرداخت شده است.

براندیشه در پایان گفت: براساس نتایج بررسی‌های به‌عمل آمده توسط تیم خود ارزیابی از میان ادارات شهرستان‌ها اداره تعاون، کار و امور اجتماعی شهرستان کنگاور و در بخش ستادی نیز اداره اشتغال رتبه اول را کسب کرده‌اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز