خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه:

۵ هزار رانندگان ناوگان ترانزیتی کرمانشاه آموزش مقررات دیدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۸۰۱

آموزش‌های لازم به بیش از ۵۰۰۰ نفر از رانندگان ناوگان ترانزیتی استان کرمانشاه در قالب کتابچه‌های آشنایی با قوانین و مقررات ترانزیتی و ۱۰۰۰۰ نسخه بروشور با مضامین هشدار دهنده ارائه شده است.

ایلنا: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه از برگزاری چهارمین جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق کالا و ارز در مرز پرویزخان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، بهمن خسروانی گفت: این جلسه با حضور معاون حمل و نقل، مدیر پایانه‌های مرزی و کار‌شناسان ادارات ذیربط در مرز پرویزخان برگزار شد که در این جلسه به بررسی آمار عملکرد شش ماهه در ابتدای سال جاری در خصوص مبارزه با قاچاق کالا و ارز پرداخته شد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه افزود: ازجمله اقدامات انجام شده در این خصوص برگزاری جلسات مستمر و منظم با مدیران شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر و ارائه نکته نظرات مربوطه است.

بهمن خسروانی ضمن اشاره به اهمیت آموزش رانندگان، تصریح کرد: در شش ماهه ابتدای سال جاری آموزش‌های لازم به بیش از ۵۰۰۰ نفر از رانندگان ناوگان ترانزیتی در قالب توزیع کتابچه‌های آشنایی با قوانین و مقررات ترانزیتی و ۱۰۰۰۰ نسخه بروشور با مضامین هشدار دهنده ارائه شده است.

وی عنوان کرد: در این جلسه به تخلفات تعدادی از رانندگان فعال در خطوط ترانزیتی با قابلیت‌های مختلف در خصوص قاچاق کالا و ارز رسیدگی و در برخی موارد اعلام محرومیت شد.

خسروانی همچنین از امتیاز بندی شرکت‌های حمل و نقل کالا و مسافر خبر داد و افزود: این امتیاز بندی با توجه به سطح فعالیتهای آموزشی و میزان تخلفات رانندگان تحت پوشش شرکت‌ها صورت می‌گیرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان در پایان به انجام بیش از نه بازدید می‌دانی از پایانه‌های بار، خسروی و مسافر در سطح استان اشاره کرد و ضمن تأکید بر اهمیت مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: در این بازدید‌ها مسئله قاچاق سوخت مورد بررسی قرار گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز