خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه:

۱۱ نقطه در کرمانشاه برای عرضه دام زنده عید قربان در نظر گرفته شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۹۳

۱۱نقطه در شهر کرمانشاه برای عرضه و فروش دام زنده عید قربان در نظر گرفته شده است.

ایلنا: ۱۱نقطه در شهر کرمانشاه برای عرضه و فروش دام زنده عید قربان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، معاون خدمات شهری شهرداری کرمانشاه گفت: مکانهای مسیر بلوار گلریزان، بلوار مصطفی امامی، بلوار ۴۵ متری دولت آباد، کمربندی غربی ابتدای دیزل آباد، ضلع جنوب غربی زیرگذر شهدا پایین‌تر از سکوی زباله، پشت بیمارستان امام(ره)، حدفاصل میدان امام(ره) و میدان نیایش ضلع شرقی، بلوار طاقبستان نبش کوچه ۱۳۴، زیرگذر امام حسین(ع) ابتدای رودکی، کمربندی غربی ابتدای بلوار ۵۶ متری دادگستری و ایستگاه ۷ تعاون برای عرضه دام زنده ویژه عید قربان تحت نظر سازمان دامپزشکی و اتحادیه چوبداران در نظر گرفته شده است.

امیر رحیمی افزود: این مکان‌ها در سطح شهر با نصب تابلو و علایم خاص و حصارکشی مشخص شده است و همشهریان گرامی فقط به این مکان‌ها مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: مقرر شده است نیروهای اداره اجراییات شهرداری با آن دسته از اشخاصی که در دیگر نقاط غیرمجاز اقدام به عرضه دام کنند، برخورد قانونی کند.

معاون خدمات شهری شهرداری در پایان گفت: سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری نیز در روز عید قربان به طور رایگان نسبت به ذبح بهداشتی دام برای عموم شهروندان اقدام می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز