خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

۶ میلیارد ریال برای تعمیر منازل مسکونی مددجویان استان کرمانشاه هزینه شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۴۸

از ابتدای سال ۱۳۹۲ تاکنون بالغ بر شش میلیارد ریال برای تعمیر منازل مسکونی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه هزینه شده است.

ایلنا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه ۸۵۰ خانوار مددجو از تعمیرات مسکن کمیته امداد بهره‌مند شده‌اند افزود: تعمیرات انجام شده از منابع امداد، سفر مقام معظم رهبری و درآمدهای صدقات سهم عمران تامین اعتبار شده است. به گفته پاکرو منازل مددجویان در دو بخش کلی و جزیی مورد تعمیر قرار گرفته‌اند.

سیامک پاکرو در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینکه برای هر خانوار سرانه تعمیرات جزیی بالغ بر شش میلیون ریال و سرانه تعمیرات کلی هشت میلیون ریال است، ‌تاکید کرد: تعمیرات کلی و جزیی شامل تعمیرات منازل و احداثفضاهای جانبی از قبیل آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه گفت: خانواده‌های تحت حمایت با سابقه حمایتی بیش از دوسال؛ در صورت دارا بودن منزل مسکونی و احتیاج به تعمیرات کلی و یا جزیی مشمول دریافت تسهیلات و خدمات عمرانی تعمیرات منزل می‌شوند.

پاکرو در پایان بیان داشت: تمامی تسهیلات و خدمات تعمیرات منزل ارائه شده به مددجویان بصورت بلاعوض به آنان پرداخت می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز