خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه:

میزان کمک بلاعوض دولت به تاکسی فرسوده به ۵ میلیون تومان افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۱۷۵۴۵

با توجه به آخرین مصوبه‌ای که ۱۴ مهر ۹۲ ابلاغ شده میزان کمک بلاعوض دولت برای خودروهای تاکسی فرسوده از ۳ میلیون تومان به ۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

ایلنا: مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: اجرای طرح زوج و فرد که از ۹ آبان ماه جاری آغاز شده و تا پایان امسال نیز ادامه خواهد داشت، با همکاری پلیس راهور به تایید رسیده و علاوه بر تاکسی‌ها و آژانس‌ها برای وانت بارهای درون شهری که تحت پوشش سازمان تاکسیرانی هستند مجاز خواهد بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، رضا قاسمی فر تاکید کرد: در طرح مذکور تنها اتوبوس‌ها، تاکسی‌ها، آژانس‌ها و وانت بارهایی که علائم برچسب و کد آرم روی خودروی آن‌ها نصب شده اجازه عبور از مسیرهای مذکور را خواهند.

رضا قاسمی فر در ادامه با اشاره به اینکه خودروهای تاکسی بالای ۱۰ سال، فرسوده محسوب می‌شوند، گفت: این طرح شامل تاکسی‌های مدل ۱۳۸۱ به پایین می‌شود و بر این اساس هم اکنون تعداد تاکسی‌های فرسوده قابل تبدیل شهر کرمانشاه حدود یک هزار و ۵۰۰ خودرو است.

وی یادآورشد: میزان تسهیلات برای خودروی جایگزین تیبا، وام‌های ۱۰ میلیون و ۱۲ میلیون تومان از بانک‌های انصار و صادرات است و برای خودروی جایگزین‌ام وی‌ام ۵۳۰ نیز وام ۲۰ میلیون تومانی از بانک صادرات در نظر گرفته شده است.

به گفته قاسمی‌فر ثبت نام از پنجم آبان آغاز شده است و متناسب با تکمیل ظرفیت، ثبت‌نام به اتمام خواهد رسید.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت: با توجه به آخرین مصوبه‌ای که ۱۴ مهر ۹۲ ابلاغ شده میزان کمک بلاعوض دولت برای خودروهای تاکسی فرسوده از ۳ میلیون تومان به ۵ میلیون تومان افزایش یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز