خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

بیکاری در استان کرمانشاه ۱۳ رتبه کاهش یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۳۶

کاهش نرخ بیکاری در استان کرمانشاه در دوره مسئولیتم ۱۳ رتبه ارتقاء پیدا کرده و این توفیق بزرگ را حاصل کار و اراده جمعی مسئولین استان می‌دانم.

ایلنا: استاندار کرمانشاه در جلسه کارگروه تخصصی اقتصادی استان از کاهش نرخ بیکاری استان از ۱۸.۹ درصد به ۱۰.۵ درصد خبر داد و گفت: از بدو مدیریتم استان کرمانشاه دومین استان بیکار کشور بود، ولیکن به لطف و مدد پروردگار بر اساس آخرین گزارشی که مرکز آمار ایران ارائه کرده استان کرمانشاه ۱۳ رتبه از نظر کاهش نرخ بیکاری ارتقاء پیدا کرده و اکنون در رتبه ۱۵ کشوری قرار داریم.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، حجت الله دمیاد افزود: این موفقیت قطعا حاصل کار و تلاش و اراده جمعی مسئولین استان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

دمیاد همچنین نبود اعتبارات کافی در زمینه‌های مختلف صنعت، عمران، کشاورزی و اقتصاد را از مشکلات اساسی این دوره مدیریتی برشمرد و گفت: با تمام مشکلاتی که مجموعه مدیریت استان در تخصیص اعتبارات داشت، ولیکن نگاه عالمانه و مدیریتی مجموعه مدیریت استان در برنامه ریزی‌های توسعه‌ای باعثشده که در زمینه‌های اقتصادی و تجارت به نقطه‌های مطلوبتری برسیم.

دمیاد در ادامه سخنان خود با اشاره به ظرفیت‌ها و شایستگی‌های نهفته در استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: مسئولین استان باید در کنار موفقیت‌های پیش آمده عزم خود را جزم کرده و با نگاه‌های توسعه نگرانه زمینه‌های لازم را برای شکوفایی بیش از پیش استان فراهم کنند.

وی فعالیت‌های استان در حوزه توسعه صادرات و تجارت خارجی، پیگیری پروژه‌های عمرانی نیمه تمام، راه‌اندازی منطقه ویژه اقتصادی و تعریض در خیابان مدرس کرمانشاه را نمونه‌ای از فعالیت‌های صورت گرفته طی هفت ماهه گذشته برشمرد.

استاندار کرمانشاه در پایان تصریح کرد: در سیاست‌های راهبردی استان همواره تلاش می‌کنیم که در راستای تحقق اهداف و منافع ملی، منطقه‌ای و استان گام برداریم و از هرگونه سیاست به دور از تدبیر و منطق پرهیز و جلوگیری می‌کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز