خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه:

بورس ذرت در استان کرمانشاه ایجاد شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۹۰

در راستای حمایت از تولید کننده و حذف دلال و واسطه نخستین بار بورس ذرت در استان و در منطقه ماهیدشت ایجاد شده است.

ایلنا: رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه در جمع مسئولان شهرستان گیلانغرب از پرداخت خسارت بیمه محصولات کشاورزی سال گذشته کشاورزان نقاط مختلف استان براساس میانگین تولید ۵ سال گذشته آن‌ها خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در گیلانغرب، علی اشرف منصوری گفت: در راستای حمایت از تولید کننده و حذف دلال و واسطه نخستین بار بورس ذرت در استان و در منطقه ماهیدشت ایجاد شده است و از این پس عرضه این محصول در استان با قیمت واقعی و روز جهانی محاسبه می‌شود.

وی از اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در سطح ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان گیلانغرب خبر داد.

در ادامه این نشست، بیات معاون آب منطقه‌ای استان هم از از اجرای شبکه فرعی انتقال آب در ۱۵۰ هکتار دیگر از اراضی پایین دست سد زاگرس و افزایش آن به ۴۰۰ هکتار تا دوماه آینده خبرداد.

شهبازی مدیر عامل آبفار استان کرمانشاه نیز در این نشست بیان داشت: ۱۳ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های آبرسانی روستایی در گیلانغرب اختصاص یافته است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان نیز در این نشست از اجرا و تکمیل طرح هادی در دو روستای شهرستان گیلانغرب تا پایان امسال خبر داد و افزود: به متقاضیان واجد الشرایط احداثمسکن روستایی در سطح استان علاوه بر سقف تسهیلات مبلغ ۲۰ میلیون ریال هدیه رهبری بعنوان تشویق اعطا می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز