خبرگزاری کار ایران

شهردار صحنه:

اصلی‌ترین راه پیشگیری از وقوع سوانح آموزش است

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۱۲۵

شهردار صحنه، اصلی ترین راه پیشگیری از وقوع سوانح را آموزش عنوان کرد.

ایلنا: شهردار صحنه گفت: از ابتدای امسال تاکنون آموزش‌های ویژه‌ای برای کارکنان آتش نشانی برای بهره وری بهتر در خصوص جلوگیری از اطفاء حریق، نظارت و توجیه بر تمامی امور ایمنی اماکن، ساختمان‌های عمومی و… صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در صحنه، علی مرادی اظهار داشت: وظایف سازمان آتش نشانی به ۳ بخش اطفاء حریق، امداد و نجات و کار کار‌شناسی تقسیم می‌شود که بخش امداد و نجات نیز مشتمل بر بخش‌های امداد کوهستان، نجات غریق، امداد و نجات جاده‌ای، محبوس ماندن در آسانسور و ماندن در ارتفاعات، سقوط در چاه و تصادفات است.

شهردار صحنه گفت: امدادگران و آتش نشانان این سازمان در ۶ ماهه گذشته اقدام به انجام عملیات‌های گسترده‌ای پرداخته‌اند.

وی با اشاره به خدمات کارکنان آتش‌نشانی صحنه در طول این سال‌ها، افزود: به استناد قانون وظیفه سازمان آتش نشانی نجات جان و مال مردم و موظف به حفاظت از سرمایه‌های ملی کشور در مقابل حوادثطبیعی و غیر طبیعی است و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر صحنه همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری که امسال را مزین به نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نموده‌اند، در راستای اهداف این سازمان که همانا نجات جان و مال همنوعان از گزند حوادثاست حماسه وار فعالیت خواهد کرد.

شهردار صحنه تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون آموزش‌های ویژه‌ای برای کارکنان آتش نشانی در جهت بهره وری بهتر در خصوص جلوگیری از اطفاء حریق، نظارت و توجیه بر کلیه امور ایمنی اماکن، ساختمان‌های عمومی و… صورت گرفته است.

مرادی از آموزش به عنوان اصلی‌ترین راه پیشگیری از وقوع سوانح یاد و تأکید کرد: تنها راه کاهش آسیب‌ها و سوانح و اتفاقات ناگوار، آموزش بویژه در سنین کودکی و نوجوانی است که در این زمینه با حمایت‌های شهردار کرمانشاه اقدامات خوبی انجام شده است.

وی در پایان خواستار به خاطر سپردن شماره تلفن ۱۲۵ به منظور اطلاع دهی سریع و به موقع نقاط حادثه دیده شد و از همکاری‌های مردم در هنگام حوادثتشکر کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز