خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه جدید در گفتگو با ایلنا:

بیشترین تعامل را با رسانه‌ها خواهم داشت / ملاک ما برای انتخاب یک مدیر توانایی‌ست

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۸۸۶

برای استفاده از ظرفیت‌های خاص استان بیشترین تعامل را با رسانه‌ها خواهم داشت.

ایلنا: استاندار جدید کرمانشاه گفت: خوشحالم که به عنوان استاندار کرمانشاه منصوب شده‌ام که مردمانش به روحیه مردانگی، غریب و تلاش شهره هستند و افتخار بنده این خواهد بود که در راه آبادانی و توسعه این استان تلاشی دو چندان داشته باشم.

ابراهیم رضایی بابادی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ایلنا در استان کرمانشاه، اظهار داشت: با همراهی مدیران و نمایندگان مردم برنامه‌های مدونی برای توسعه همه جانبه کرمانشاه در تمامی حوزه‌ها خواهیم داشت و بی‌شک با برپایی نشست‌هایی با مسئولان و مدیران مربوطه برای رفع سریع‌تر معضلات کنونی کرمانشاه همتی دوچندان خواهیم داشت.

استاندار جدید کرمانشاه با اشاره به پتانسیل‌های ویژه استان گفت: استان کرمانشاه به دلیل هم مرز بودن با کشور عراق و داشتن بازارچه‌های بین المللی می‌تواند توسعه همه جانبه‌ای داشته باشد، لذا یکی از برنامه‌های بنده و سایر مدیران ذیربط استفاده از همین پتانسیل‌ها و ویژگی‌های منحصر به‌فرد خواهد بود.

رضایی در ادامه با اشاره به اینکه تعامل با نمایندگان استان یکی از برنامه‌های استانداری کرمانشاه در آینده خواهد بود، بیان داشت: دیشب با نمایندگان استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای داشتیم که در این نشست بسیاری از دیدگاه‌ها و طرحهای مهم برای توسعه استان و استفاده از پتانسیل‌های این منطقه توسط این دوستان مطرح شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش مسئولان استان باید در مسیر کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و عقب افتادگی‌های اقتصادی باشد، اظهار داشت: ملاک ما برای انتخاب یک مدیر؛ توانایی و پتانسیل بالا است و نظرات، سلایق و دیدگاه‌های شخصی افراد به هیچ وجه نباید مانعی برای توسعه استان باشد.

استاندار جدید کرمانشاه در پایان نقش رسانه‌ها برای پویایی در جامعه و انتقال دیدگاه‌های مثبت را لازم و ضروری عنوان کرد و گفت: برای استفاده از ظرفیت‌های خاص استان بیشترین تعامل را با رسانه‌ها خواهیم داشت و از مدیران رسانه‌ای می‌خواهیم به دور از هرگونه حاشیه سازی و سیاه نمایی، مشکلات و معضلات این استان همانند بیکاری و… را به ما اعلام کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز