خبرگزاری کار ایران

شبکه آبیاری و زهکشی دشت بیلوار ۹۰ درصد پیشرفت دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۴۷۰

طرح شبکه آبیاری و زهکشی دشت بیلوار با ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی منتظر تخصص اعتبار باقی مانده است تا بتواند باعثتحولی عظیم در منطقه شود.

ایلنا: مدیرطرح شبکه آبیاری و زهکشی گاوشان گفت: از سال گذشته بهره برداری از ایستگاه پمپاژ ناحیه عمرانی B۴ دشت بیلوار درسطح ۱۰۵۰ هکتار آغاز شده و در پایین دست آن نیز در ناحیه عمرانی B۳،۲۹ ایستگاه پمپاژ و ۱۵۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی تکمیل شده و در صورت تأمین اعتبار آماده بهره برداری خواهد شد.

به گزارش حبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، ژاله ویسی اظهار داشت: در۸۵۰ هکتار اراضی نیز در ناحیه عمرانی B۳ که به صورت ثقلی تأمین فشار می‌شوند تجهیزات شبکه‌های مدرن آبیاری نصب شده و بهره برداری از بخشی از آن در سال گذشته آغاز شده است که در صورت همکاری کشاورزان مابقی این ۸۵۰ هکتار نیز به بهره‌برداری خواهد رسید.

ویسی در پایان اثرات اقتصادی و اجتماعی شبکه گاوشان را افزایش درآمد کشاورزان منطقه به میزان ۳ تا ۳.۵ برابر وضع موجود اعلام کرد و گفت: باتوجه به حجم بدهی کارفرما به مشاوران و پیمانکاران می‌طلبد که مسئولین با نگاهی ویژه مشکل تخصیص اعتبار این طرح مهم را مرتفع تا با بهره‌برداری کامل از طرح شبکه آبیاری و زهکشی گاوشان بتوانیم شاهد تحولی در امر کشاورزی منطقه باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز