خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران:

باید نگرش ها نسبت به تولید ملی متحول شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۵۴۸

باید نگرش ها نسبت به جریان سرمایه گذاری، اشتغال و تولید ملی متحول شود.

ایلنا: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به همراه هیات همراه از شش واحد صنعتی کرمانشاه بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه، سیدمحمد علی سیدابریشمی در جریان بازدید از شهرکهای صنعتی فرامان و بیستون و نشست با صنعتگران با بیان سیاستگذاری دولت تدبیر و امید، گفت: باید نگرشها نسبت به جریان سرمایه گذاری، اشتغال و تولید ملی متحول شود.

وی با بیان اینکه مجموعه وزارتخانه و سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی پیگیر رسیدن به راهکارهای اجرایی برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی اعم از زیرساختها و تامین تسهیلات مورد نیاز است، تصریح کرد: با موافقت بانک مرکزی مبلغ پنج هزار میلیارد ریال از منابع صندوق توسعه ملی در قالب تسهیلات به بخش صنعت اختصاص یافته که صنایع کوچک با توجه به نوع طرح هایی که دارند برای ارائه تسهیلات محدودیت سقف اعتبارات را ندارند.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در جریان بازدید از بخشهای مختلف مجتمع فناوری و کسب و کار بیستون از جمله نمایشگاه دائمی عرضه محصولات صنعتی استان و دفاتر عرضه فناوری و نرم افزاری خواهان اقدامات بیشتر از نظر حضور فعالان بخش اقتصادی شد.

گفتنی است که واحدهای صنعتی فانوس طلایی غرب، پویش چاپ، آراد غرب، نان صنعتی، مهرگام پارس و غرب کارتن واقع در شهرک صنعتی فرامان و بیستون مورد بازدید قرار گرفتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز