خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر کشور:

بخش خصوصی برای ورود به بازار نیازمند امنیت است

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۱۳

بخش خصوصی برای ورود به بازار و عرصه فعالیت اقتصادی نیازمند تضمین امنیت و آرامش است.

ایلنا: معاون سیاسی وزیر کشور صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار کرمانشاه گفت: دولت یازدهم با محدودیتهای مالی روبرو است و اگر بخواهیم که منابع مالی خود را از طریق دولت تامین کنند به مشکل برخواهیم خود و باید به دنبال راهکارهای دیگری برای جبران این کمبود‌ها باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا منطقه کرمانشاه، کاظم میرولد اظهار داشت: بسیاری از سرمایه گذاران ایرانی در خارج از کشور به سر می‌برند پس می‌توان با جذب این سرمایه داران و تقویت بخش خصوصی تا حد زیادی مشکلات سرمایه گذاری در کشور را حل کنیم.

معاون وزیر کشور بیان داشت: بخش خصوصی برای ورود به بازار و عرصه فعالیت اقتصادی نیازمند تضمین امنیت و آرامش است.

وی در ادامه به وحدت منحصر بفرد در کشور اشاره داشت و گفت: این مرکز زندگی اقوام و مذاهب مختلف است و خوشبختانه شاهد زندگی مسالمت آمیز این اقوام در کنار همدیگر هستیم.

معاون وزیر کشور در ادامه به نقاط مثبت استاندار جدید کرمانشاه اشاره داشت و افزود: استاندار جدید این استان تجارب زیادی در استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خوزستان، خراسان جنوبی و تهران در سمت استانداری و معاون استانداری دارد و می‌تواند با همکاری نمایندگان و مدیران استان به توسعه این استان کمک کند.

میرولد در پایان بیان داشت: اصل و بنای ما تعامل و همکاری با نمایندگان و استفاده از توان همه افراد برای اداره بهتر و منسجم‌تر کشور است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز