خبرگزاری کار ایران

سرپرست فرمانداری اسلام آبادغرب:

۱۰۰ خانوار در واحدهای مسکن مهر شرف آباد اسکان یافته‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۱۱۷

۳۰۰ واحد از فاز اول مسکن مهر شرف آباد اسلام آبادغرب به متقاضیان واگذار شده و تاکنون ۱۰۰ خانوار در این واحدها اسکان یافته اند و بزودی ۴۰۰ واحد دیگر آماده و به متقاضیان واگذار خواهد شد.

ایلنا: سرپرست فرمانداری اسلام آبادغرب در جلسه بررسی مشکلات مسکن مهر این شهرستان گفت: تمامی همه دستگاه‌های اجرایی اسلام آبادغرب موظف به رفع مسائل و مشکلات پروژه‌های مسکن مهر در این شهرستان هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در اسلام آبادغرب، احد جلیلیان اظهار داشت: ۱۹۸۰ واحد مسکن مهر شرف آباد در دو فاز در حال انجام است که فاز یک دارای پیشرفت فیزیکی ۸۶ درصد و فاز دو ۴۸ درصد پیشرفت دارد.

سرپرست فرمانداری اسلام آبادغرب بیان داشت: از این تعداد ۳۰۰ واحد از فاز اول به متقاضیان واگذار شده و تاکنون ۱۰۰ خانوار در این واحد‌ها اسکان یافته‌اند و بزودی ۴۰۰ واحد دیگر آماده و به متقاضیان واگذار خواهد شد.

فرماندار اسلام آباد درخصوص زیرساختهای مسکن مهر شرف آباد گفت تاکنون در معابر این پروژه ۴۳ هزار متر مربع آسفالت با اعتبار ۱۸ میلیارد ریال انجام شده و برای رفاه حال ساکنین ۱۷۹۰ متر مربع آسفالت برای راه ورودی فرعی با اعتبار ۷۰۰ میلیون ریال انجام شده است.

جلیلیان از موزائیک فرش پروژه مسکن مهر شرف آباد به میزان ۳۵۹۲ متر مربع با اعتبار ۷۲۰ میلیون ریال و همچنین ایجاد یونی بلوک به طول ۹۸۰ متر با اعتبار ۱۵۰ میلیون ریال خبر داد.

از مهم‌ترین مصوبات این جلسه می‌توان به آماده سازی اسناد ۳۰۰ واحد پروژه مسکن مهر شرف آباد توسط ثبت اسناد، رفع مشکل گاز، تسریع در انجام فاز دو پروژه، تکمیل زیرساختهای فاز اول و همچنین تعیین تکلیف راه دسترسی توسط اداره راه و شهرسازی می‌توان اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز