خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

تلاش می‌کنیم از تمامی ظرفیت‌های نخبگان استان استفاده کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۴۵

برنامه و استراتژی مدیریتی را بر اساس گفتمان متقابل تمام دیدگاه‌ها پیش خواهیم برد و تلاش خواهیم کرد که از تمامی ظرفیت‌های فکری و فرهنگی نخبگان استان استفاده چشمگیری کنیم.

ایلنا: استاندار کرمانشاه در دیدار با آیت الله علماء نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه که در بیت ایشان برگزار شد، با بیان اینکه اولویت را بر رفع بیکاری و موانع موجود اشتغال در استان گذاشته‌ایم، اظهار داشت: استان کرمانشاه از جمله استان‌های راهبردی کشور است که بایستی از سوی مسئولین امر مورد توجه ویژه قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا منطقه کرمانشاه، ابراهیم رضایی همچنین فراهم کردن محیط کار و سرمایه گذاری در استان را امری مهم برشمرد و گفت: برنامه و استراتژی مدیریتی را بر اساس گفتمان متقابل تمام دیدگاه‌ها پیش خواهیم برد و تلاش خواهیم کرد که از تمامی ظرفیت‌های فکری و فرهنگی نخبگان استان استفاده چشمگیری کنیم.

آیت الله علماء نیز در این دیدار ضمن تبریک مجدد انتصاب رضایی به سمت استاندار کرمانشاه، گفت: امیدوارم سیاست دولت تدبیر و امید در کشور برای ارائه خدمت هرچه بیشتر به مردم ‌‌نهایت تلاش خود را بکار گیرد.

امام جمعه کرمانشاه خطاب به استاندار کرمانشاه گفت: شما به عنوان مدیر ارشد استان با راحتی کار مواجه هستید، زیرا که نقشه راه این استان از جمله مصوبات سفر مقام معظم رهبری به تصویب رسیده که مستلزم تدیبر و راهبرد دقیقی از سوی مجموعه مدیریت استان است.

آیت اله علماء پیگیری و بهره برداری از پروژه ملی آناهیتا را از پروژه‌های کلان و مهم در استان برشمرد که اگر مورد توجه مسئولین امر قرار گیرد قطعا اشتغال چشمگیری در استان بوجود خواهد آورد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشاورزی در استان را ضرورتی مهم برشمرد و گفت: بی‌تردید استفاده صحیح و بهینه از منابع آبی می‌تواند بخش اعظمی از دشت‌ها و زمین‌های دیم منطقه را بارور و پرثمر نماید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز