خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

دانشجویان می‌توانند در تحولات فرهنگی و سیاسی نقش آفرینی کنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۳۶

دانشجویان می‌توانند به عنوان منشأ تحولات علمی، اجتماعی، فرهنگی اقتصادی و سیاسی نقش آفرینی کنند.

ایلنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در پیامی به مناسبت روز دانشجو گفت: دانشجویان می‌توانند به عنوان منشأ تحولات علمی، اجتماعی، فرهنگی اقتصادی و سیاسی نقش آفرینی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، علیرضا نیکبخت تاکید کرد: دانشجویان همواره به عنوان مدافعان حقوق ملت منشأ بسیاری تحولات در تمام زمینه‌ها بوده‌اند.

قائم مقام وزیر در استان دانشجویان را طالبان علم و دانش خواند که با علم و آگاهی و بهره‌مندی از پتانسیل لازم برای پیشرفت و توسعه مملکت مؤثر و برای دفاع از حقوق جامعه بسیار پویا و نقش آفرین هستند.

نیکبخت با اشاره به کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ و سفر نیکسون به ایران برای بررسی تأثیرات کودتا که دانشجویان آگاه اعتراض خود را به این سفر اعلام کردند، اظهار داشت: رژیم شاه بخاطر اثبات وابستگی خود به آمریکا جوانان برومندی که به قصد دفاع از حقوق مردم قیام کرده بودند به گلوله بست و سه نفر از آن‌ها به شهادت رسیدند که ما با گرامیداشت یاد و خاطره آن شهدا و ارج نهادن به تمامی کسانی که برای پیشرفت کشور تلاش می‌کنند. برای جایگاه دانشجو ارزش والایی قائل هستیم و همواره به پشتیبانی دانشجویان از برنامه‌ها و سیاست‌هایی که برای دفاع از حقوق ملت اجرا می‌گردد دلگرم هستیم. و دانشجویان هم باید با کسب علم و دانش و توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری و توان تجزیه و تحلیل سیاست‌ها و حرکت‌های کشورهای غربی را داشته باشند تا بتوانند راهکارهای مقابله و موفقیت جامعه برای رسیدن به حقوق خود و پیمودن راه پیشرفت را ارائه دهند.

وی در پایان افزود: امروز جامعه نگاه ویژه‌ای به مراکز علمی و دانشگاهی بویژه دانشجویان دارند و توقع جامعه در این مورد توقع بجایی است و این انتظارات می‌طلبد که دانشجویان همواره پویا و در متن حرکت‌های مؤثر علمی برای پیشرفت جامعه باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز