خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ثلاثباباجانی:

۵۶۰۰ کیسه آرد بین نانوایی‌های شهرستان ثلاثباباجانی توزیع می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۵۸

ماهانه ۵۶۰۰ کیسه آرد معادل ۲۲۴ هزار کیلوگرم بین نانوایی های شهرستان ثلاثباباجانی براساس میزان فعالیت و مصرف این واحد های صنفی و براساس نوع پخت نانوایی توزیع می شود.

ایلنا: سرپرست اداره صنعت، معدن وتجارت ثلاثباباجانی تعداد نانوایی سطح این شهرستان را ۳۶ واحد عنوان کرد و اظهار داشت: ۲۴ واحد نانوایی شهری و همچنین ۱۲ نانوایی در مراکز دهستان‌ها و روستاهای پرجمعیت شهرستان ثلاثباباجانی فعالیت می‌کنند.

عزیز غفوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در ثلاثباباجانی با اشاره به اینکه سهمیه این تعداد واحد نانوایی توسط «اتحادیه صنف خبازان وقنادان» تأمین و بین آن‌ها توزیع می‌شود، گفت: در حال حاضر مسئولیت این اتحادیه بر عهده عبدالله عبدالهی است که باید عنوان داشت که ایشان از نیروهای باتجربه و همچنین از اعضاء شورای اسلامی شهر تازه آباد در دوره اول مسئولیت شورا‌ها بوده است.

وی با اشاره به اینکه «اتحادیه صنف خبازان و قنادان» شهرستان ثلاثباباجانی آرد مورد نیاز واحدهای نانوایی را از طریق کارخانه‌های آرد سطح استان تامین می‌کند، عنوان داشت: ماهانه ۵۶۰۰ کیسه آرد معادل ۲۲۴ هزار کیلوگرم بین نانوایی‌های شهرستان براساس میزان فعالیت و مصرف این واحد‌های صنفی و براساس نوع پخت نانوایی توزیع می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان ثلاثباباجانی اظهار داشت: در حال حاضر حدودا ۸۰ درصد نان مورد نیاز در بخش شهری، روستایی و عشایری توسط نانوایی‌های فعال در سطح شهرستان تأمین می‌شود و به دلیل افزایش قابل قبول نانوایی‌های شهرستان، کیفیت و کمیت نان به نفع مصرف کننده تغییر کرده است.

غفوری خاطر نشان کرد: بازرسی مداوم از نانوایی‌ها و نظارت برعملکرد این واحد‌ها و نیز رعایت مسائل بهداشتی نان توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان انجام می‌گیرد.

وی در پایان با اشاره به اینکه با واحدهای نانوایی متخلف به شدت برخورد قانونی خواهد شد، گفت: واحد ستاد خبری بازرسی و نظارت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ثلاثباباجانی آماده دریافت و پاسخگویی به شکایات، گزارش‌ها و پیشنهادات مردم در زمینه آرد و نان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز