خبرگزاری کار ایران

معاون خانه کارگر کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

کارنامه داخلی و خارجی دولت یازدهم روند صعودی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۶۰

کارنامه داخلی و خارجی دولت یازدهم تاکنون روندی صعودی را طی کرده است و در بخش اقتصادی شاهد توقف رشد سریع تورم در کشور و حتی کاهش تورم برخی کالا‌ها بوده‌ایم.

ایلنا: معاون خانه کارگر کرمانشاه با اشاره به انتصاب به موقع استاندار کرمانشاه توسط دولت تدبیر و امید، اظهار داشت: خوشبختانه انتخاب آگاهانه ابراهیم رضایی به عنوان استاندار کرمانشاه توسط دولت یازدهم نشان داد که توجه و مسیر اصلی این دولت، اعتدال و توسعه هماهنگ در سطح کشور است.

مهدی زارعی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، گفت: امیدواریم انتصاب استاندار کرمانشاه با انتخاب مدیران با تجربه و کاردان در این استان همراه باشد، زیرا این مدیران به نوعی بال‌های مدیریت ارشد کرمانشاه محسوب می‌شوند.

وی عنوان داشت: یکی از اولویت‌های استان، استفاده مناسب از جایگاه و پتانسیل‌هاست که این مهم سال‌هاست به دست فراموشی سپرده شده است و عملا کرمانشاه را در ته آمار مثبت کشور از هر نظر قرار داده است.

زارعی با اشاره به اینکه ۲ دولت گذشته صدمات بسیاری به بخش صنعت و تولید کرمانشاه وارد کرده‌اند، گفت: در روزهای ابتدایی اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها، دولتمردان وقت به ویژه شخص رییس جمهور عنوان داشتند که بیشتر سهم درآمدی و حتی صرفه‌جویی‌ها در بحثیارانه‌ها به شکوفا کردن بخش تولید اختصاص می‌یابد که این امر کاملا برعکس شد.

وی افزود: این آسیب به تولید کشور یعنی تهدید زندگی قشر کارگر و صنوف بخش تولید، که این کار عملا توسط دولت‌های گذشته اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه بخش صنعت و تولید کرمانشاه از این آفت مصون نمانده است، گفت: اگر نگاهی گذرا به آمارهای بیکاری و همچنین تعطیلی واحدهای تولیدی در استان کرمانشاه داشته باشیم، به راحتی متوجه خواهیم شد که طرح هدفمندی یارانه‌ها نه تنها نقشی در ارتقا کمی و کیفی زندگی و معیشت تمامی طبقات جامعه نداشته است، بلکه باعثرشد منفی برخی حوزه‌ها به خصوص رشد اقتصادی کشور شده است.

زارعی با اشاره به اینکه بعضی در تلاشند که دولت یازدهم را به انزوا بکشانند، اظهار داشت: کارنامه داخلی و خارجی دولت یازدهم تاکنون روندی صعودی را طی کرده است و در بخش اقتصادی شاهد توقف رشد سریع تورم در کشور و حتی کاهش تورم برخی کالا‌ها بوده‌ایم.

معاون خانه کارگر کرمانشاه ادامه داد: تنها کسانی که از تقابل نیرو‌ها و مسئولان داخلی با دولت یازدهم سود می‌برند، کشورهای مخالف و رقیب جمهوری اسلامی هستند. متاسفانه برخی هنوز حساسیت وضعیت کنونی کشور را درک نمی‌کنند و می‌خواهند به هر طریق ممکن روند صعودی دکتر روحانی و وزرایش را متوقف کنند.

وی در پایان افزود: خوشبتانه تاکنون دکتر روحانی تسلیم نیروهای تندرو نشده است و امیدواریم این روند تا پایان دولت یازدهم همچنان تداوم داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز