خبرگزاری کار ایران

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت ثلاثباباجانی در گفتگو با ایلنا:

۹ تعاونی مرزنشین در شهرستان ثلاثباباجانی فعال هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۷۲

در شهرستان ثلاثباباجانی ۹ تعاونی مرزنشین در دو بخش مرکزی و در ۶دهستان به ثبت رسیده و فعال هستند.

ایلنا: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ثلاثباباجانی گفت: در راستای ساماندهی مبادلات تجاری مرزنشینان از طریق تعاونی‌های مرزنشینان سیستم یکپارچه‌سازی الکترونیکی صدور کارت‌های مبادلات مرزنشینان سرلوحه کار معاونت سازمان توسعه و تجارت وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گرفته است.

عزیز غفوری در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در ثلاثباباجانی اظهار داشت: در حال حاضر سیستم یکپارچه سازی الکترونیکی صدور کارت‌های الکترونیکی در سطح کشور به صورت متمرکز و به صورت دیجیتالی انجام و در سطح شهرستان ثلاثباباجانی این پروژه ملی با همکاری فرمانداری، بخشداری و دفا‌تر پیشخوان دولت انجام گرفته است.

وی افزود: تمامی ساکنین شهرستان که در شعاع بیست کیلومتری مناطق مرزی بصورت هوایی قرار گرفته‌اند مشمول این طرح بوده و ثبت نام کرده‌اند و بابررسی مدارک آن‌ها به‌صورت سیستمی روند تدریجی صدور کارت الکترونیکی و مبادلات مرزنشینان و توزیع آن‌ها در حال انجام است.

غفوری اظهار داشت: در شهرستان ثلاثباباجانی ۹ تعاونی مرزنشین در دو بخش مرکزی و در ۶دهستان به ثبت رسیده و فعال هستند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ثلاثباباجانی گفت: این تعاونی‌های مرزنشین دارای ۱۳۶۰۰خانوار با جمعیتی بالغ بر۴۵ هزار نفر، تحت عضویت هستند.

غفوری بیان داشت: تاکنون برای ۱۱ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳۳۶۰۰ نفر کارت الکترونیکی مبادلات مرزنشینان صادر شده و تمامی سهمیه‌های اختصاصی بصورت یکپارچه و سیستمی در سامانه طراحی شده به تعاونیهای مرزنشینان اختصاص داده می‌شود.

سرپرست اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان ثلاثباباجانی گفت: بر این اساس تعاونی‌ها اقدام به واردات کالا‌های خاصی که قبلا مشخص شده در قبال صادرات می‌کنند و در این سیستم اطلاعات کاری و تخصصی تعاونی مرزنشینان بروز شده و آن‌ها بیشتر با ساختار وظایف تعاونی‌ها و مزیتهای تجاری و بازرگانی آشنا می‌سازد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز