خبرگزاری کار ایران

قائم مقام دادگستری کرمانشاه:

قانون متناسب با شخصیت و شاکله هویتی افراد اجرا شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۴۶

قانون برای اینکه تأثر گذار باشد باید متناسب با شخصیت و شاکله هویتی افراد اجرا شود.

ایلنا: جمعی از مسئولین دستگاه قضایی و سازمان تعزیرات حکومتی در یک نشست هم اندیشی، چگونگی بهبود رسیدگی موثر به پرونده‌های قضایی را بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، پرویز توسلی‌زاده، قائم مقام دادگستری کرمانشاه در این نشست اظهار داشت: باید روندی در پیش گرفته شود که طی آن احکام صادره برای مجازات متناسب با شخصیت افراد باشد تا در نتیجه خروجی بهتری داشته باشیم.

وی گفت: قانون برای اینکه تأثر گذار باشد باید متناسب با شخصیت و شاکله هویتی افراد اجرا شود و بر این اساس اقداماتی مثل آزادی مشروط و… می‌تواند در مورد جرم‌ها با توجه به شخصیت مجرم اجرا شود.

توسلی‌زاده اظهارکرد: بر اساس قانون «فردی سازی قانونی و اجرایی»، برای اینکه تأثیر گذاری مجازات به شکل مطلوب انجام شود جزای یک جرم برای یک فرد به شکلی و برای فرد دیگر با شیوه‌ای متفاوت اعمال شود.

گفتنی است: در این نشست تفاهم نامه همکاری میان اداره کل تعزیرات و کانون وکلای کرمانشاه منعقد شد که طی آن تعدادی وکیل در روزهای مشخص در تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه حاضر شده و به مراجعه کنندگان مشاوره رایگان ارائه دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز