خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی راه و شهرسازی استان کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

هیچ کدام از راه‌های مواصلاتی استان کرمانشاه مسدود نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۴۲

با توجه به بارش برف و لغزنده بودن سطح جاده‌های استان، تردد از محور‌ها و گردنه‌های برفگیر همانند «قلاجه»، «مله ماس» و دیگر مناطق کوهستانی «پاوه و اورامانات» تنها با زنجیر چرخ میسر است.

ایلنا: مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: از نیمه‌های شب گذشته بارش برف در کرمانشاه به ویژه در ارتفاعات این استان با شدت بیشتر تا صبح ادامه داشته است.

جلال دانشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری ایلنای استان کرمانشاه اظهار داشت: خوشبختانه با حضور به موقع نیروهای‌های راهداری این اداره کل تاکنون هیچ گزارشی از بسته شدن راههای مواصلاتی اصلی و فرعی استان کرمانشاه به ما گزارش نشده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه اضافه کرد: از رانندگانی که قصد مسافرات و عبور از مناطق سردسیر و برفگیر استان را دارند، درخواست می‌شود وسایل نقلیه خود را به زنجیرچرخ و وسایل گرمایشی مجهز کنند.

دانشور در پایان بیان داشت: با توجه به بارش برف و لغزنده بودن سطح جاده‌های استان، تردد از محور‌ها و گردنه‌های برفگیر همانند «قلاجه»، «مله ماس» و دیگر مناطق کوهستانی «پاوه و اورامانات» تنها با زنجیر چرخ میسر است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز