خبرگزاری کار ایران

۶۵ درصد مشترکان گاز کرمانشاه مشمول افزایش تعرفه نمی‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۷۲۲

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه حدود ۶۵ درصد مشترکان گاز استان مشمول افزایش قیمت اخیر گاز نخواهند شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ،ناصر حسینی  با اشاره به تغییر نحوه محاسبه تعرفه گاز از ۱۶ آذر، اظهار کرد: بر این اساس میزان مصرف گاز مشترکان به صورت پلکانی تعریف شده و برای سه پلکان اول که مصرف آنها به اندازه الگوی مصرف است، تغییر قیمتی در نظر گرفته نشده است.

وی ادامه داد: برای سایر مشترکان نیز افزایش تعرفه به صورت پلکانی تعیین شده و به تدریج افزایش می‌یابد.

سرپرست شرکت گاز استان میزان افزایش در نظر گرفته شده برای پلکان‌های چهارم تا ششم را ۳۰ درصد و برای پلکان ‌های ششم تا دهم را ۵۰ درصد اعلام کرد و یادآور شد:  این افزایش تعرفه صرفا برای مشترکین بخش خانگی است.

حسینی با بیان اینکه خوشبختانه بخش عمده مشترکان کرمانشاه در محدوده الگوی مصرف قرار دارند و جزو سه پلکان اول هستند، خاطرنشان کرد: با این شرایط نزدیک به ۶۵ درصد از ۶۰۵ هزار مشترک بخش خانگی استان افزایش تعرفه نخواهند داشت.

وی هدف از این افزایش تعرفه‌ها را مدیریت مصرف گاز و رعایت الگوی مصرف از سوی مردم دانست و تاکید کرد: با توجه به اینکه در فصل سرما قرار داریم، رعایت الگوی مصرف در بخش خانگی می‌تواند به پایدار بودن شبکه گاز کمک کند.

سرپرست شرکت گاز استان کرمانشاه با اشاره به اینکه مدیریت مصرف گاز صرفا مربوط به بخش خانگی نیست، عنوان کرد: از ۹ آذر طرح پایش دمای ادارات استان را نیز استارت زدیم و مدام در این زمینه بازرسی و کنترل خواهیم داشت.

حسینی تاکید کرد: هر اداره و سازمانی که دمای بیش از ۱۸ درجه سانتیگراد داشته باشد تذکر دریافت کرده و در صورت تکرار، گاز آن دستگاه قطع خواهد شد.

وی میزان کنونی مصرف گاز در استان را نیز با توجه به محدودیت گاز برخی صنایع بزرگ، حدود ۱۶.۵ میلیون مترمکعب در روز اعلام کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز