خبرگزاری کار ایران

در مراسم وقف، رسانه، حماسه اقتصادی صورت گرفت؛

تجلیل از خبرگزاری ایلنای کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۲۸

خبرگزاری ایلنای کرمانشاه در همایش " وقف، رسانه، حناسه اقتصادی " مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

ایلنا: همایش «وقف، رسانه، حماسه اقتصادی» در سالن آمفی تئا‌تر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمانشاه با حضور مسئولان سازمان و اداره کل اوقاف کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در این مراسم، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه کرمانشاه را یکی از بزرگ‌ترین موقوفات کشور عنوان کرد و گفت: این استان از نظر تعداد موقوفات و رقبه در کشور جزو استان‌های بر‌تر محسوب می‌شود و بسیاری از موقوفات کنونی باقیمانده از گذشته‌های بسیار دور این استان است.

حجت الله الاسلام سیدمحمدباقر حسینی اراکی تاکید کرد: بسیاری از بزرگان دین که در فهرست حوزه علمیه قم دارند، جزو این استان بوده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه عنوان داشت: کرمانشاه از گذشته‌های دور هم بدرقه کننده زائران حسینی بوده و هم استقبال کننده آنان و از این حیثبخش زیادی از موقوفات استان با نیت خدمت رسانی به واقفین است.

وی افزود: بنا شده آمبولانس‌هایی به همراه پزشک تحت عنوان کاروان‌های سلامت به روستاهای استان اعزام شوند که پرداختن به این امر نشان از توجه به سلامت جسمی و روحی انسان در نیات واقفین کرمانشاهی دارد.

در پایان این مراسم از رسانه‌های فعال در حوزه وقف کرمانشاه تجلیل به عمل آمد.

همچنین در این مراسم، مهرآیین، سرپرست خبرگزاری ایلنای کرمانشاه به خاطر اطلاع رسانی مناسب در حوزه وقف مورد تجلیل و تقدیر قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز