خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه:

هیچ یک از راه‌های کرمانشاه در بارش‌های اخیر مسدود نشده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۲۳۷

خوشبختانه در سال‌جاری بارش‌ها در کرمانشاه زودهنگام شروع شد، ولی با این وجود هیچ یک از راه‌های استان مسدود نشده است.

ایلنا: مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در مراسم تجلیل از راهداران نمونه استان کرمانشاه گفت: خوشبختانه در سال‌جاری بارش‌ها در کرمانشاه زودهنگام شروع شد، ولی با این وجود هیچ کدام از راه‌های کرمانشاه مسدود نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا از کرمانشاه، حسن فدایی اظهار داشت: برای هرگونه پیش گیری و امدادرسانی بیش از ۴۹۲ نفر از راهداران استان در ۴۳ راهدارخانه ثابت و چهار راهدارخانه سیار استان از ۲۰ آذرماه مستقر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ۴۳۰ دستگاه ماشین آلات سنگین در راهدارخانه‌های در گردنه‌های برفگیر و ریزشی استان مستقر شده‌اند، بیان داشت: راهداران علاوه بر تمام راه‌های مواصلاتی استان کرمانشاه، گردنه‌های برف گیر استان به طول ۳۹۰ کیلومتر را نیز تحت پوشش خود دارند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: در سال‌جاری اعتبارات این اداره کل نسبت به تمام دوران انقلاب کمترین اعتبار را داشته‌ایم و امید داریم که در سال آینده این اعتبار افزایش یابد.

فدایی افزود: بیشتر راه‌های مواصلاتی در استان کرمانشاه نیازمند روکش آسفالت هستند زیرا راه‌های این استان در هشت سال دفاع مقدس دچار فرسودگی‌های بسیاری شده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به احداثزیرگذر بلوردی، گفت: با احداثاین زیرگذر می‌توان شاهد کاهش تصادفات و آمار تلفات باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه در پایان عنوان داشت: روکش ۷.۲ کیلومتر از راه‌های دشت ذهاب، یازده کیلومتر از راه‌های شهرستان گیلانغرب و ۱۵ کیلومتر از محور کرمانشاه کنگاور انجام گرفته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز