خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ثبت احوال کرمانشاه در گفتگو با ایلنا:

وضعیت ازدواج و طلاق در کرمانشاه نگران کننده است

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۶۰۰

آمارهای به دست آمده نشان می دهد که وضعیت ازدواج و طلاق در سالجاری در استان کرمانشاه نگران کننده است.

ایلنا: مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه به مناسبت سوم دی‌ماه روز ثبت احوال گفت: در هشت ماهه سال‌جاری بیش از ۲۲ هزار و ۹۶۵ مورد تولد در استان کرمانشاه به ثبت رسیده است که آمار مرگ و میر در این دوره در حدود ۷۵۳۵ نفر بوده است.

احد جودی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کرمانشاه اظهار داشت: آمارهای حال حاضر نشان می‌دهد که نرخ رشد جمعیت در استان کرمانشاه در سال‌جاری کاهش ۲ صدم درصد داشته است.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه با اشاره به اینکه در هر ساعت ۹۶ مورد تولد و ۳۱ وفات در استان کرمانشاه رخ می‌دهد، اضافه کرد: تولد فرزندان پسر در مقابل دختران؛ ۱۰۹ پسر به ۱۰۰ دختر در استان کرمانشاه به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این آمار زنگ خطری برای جمعیت کرمانشاه محسوب می‌شود، افزود: باید برای برون رفت از این کاهش نرخ جمعیت در استان کرمانشاه برنامه ریزی اساسی صورت پذیرد.

جودی در ادامه به وضعیت ازدواج و طلاق در استان کرمانشاه اشاره داشت و گفت: براساس آمارهای ثبت شده در این اداره، در سال گذشته ۴۶۰۷ واقعه طلاق در استان کرمانشاه ثبت شده است که در این زمینه رتبه پنجم طلاق در کشور را داشته‌ایم.

مدیرکل ثبت احوال استان کرمانشاه بیان داشت: از سویی دیگر آمارهای به دست آمده نشان می‌دهد که وضعیت ازدواج و طلاق در سال‌جاری در استان کرمانشاه نگران کننده است.

جودی رتبه کرمانشاه در پایان در امر ازدواج را در کشور ۱۷ عنوان کرد و گفت: در سال گذشته بیش از ۲۳ هزار مورد ازدواج در استان کرمانشاه به ثبت رسیده است که این تعداد نشان دهنده نرخ ازدواج ۱۲.۱ درصدی در این استان است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز